Jammer dat ik niet kan, hoewel ik niet alle bands geweldig vind zijn dit soort initiatieven toch wel erg goed altijd. En ik had graag Armand een keer in het echt gezien
#4
Volgens mij wordt het een heel gemoedelijk festival zo op de zondagmiddag, Tyler en ik zijn iig ZEKER van de partij!!
Plus dat de NDSM werf een toppert van een lokatie is!
#5
Kut, volgensmij heb ik nachtdienst dan
Zou er wel graag bij willen zijn, al was 't alleen maar om te laten zien dat we Tibet niet vergeten!
#6
Hmmmmm, er was niet veel animo hier op df voor dit gemoedelijke festivalletje.....
Maar wij hebben tenminste veel zin in zondag hoor!!!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.