Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBevrijdingsdag!

Bevrijdingsdag!

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://www.4en5meiwageningen.nl/index.php?id=163

Dit moet leuk worden. Ik woon, en ben dus ook op het grote festival in het kleine stadje Wageningen.

En dan natuurlijk het freespace podium! Waarom freespace? Nou hierom:

Geef je ogen de kost met visuals van VJ crew Your Visuals.com en decoratie van Day Dream Experience i.s.m. CopyofLucas.

13.00 - 16.00 uur Strike Out Edition 2 (Drum and Bass)
We gaan D&B Mash Up style met de Strike Out crew. Dj’s Vighnes en Echnaton, A-Flex, Sperzieb00n v.s. Vezz en MC Dart zorgen dat jouw 5 mei begint met een flink portie Bass in your face!

17.15 - 19.00 uur Fluofreax v.s. Yucka (Goatrance)
Afkomstig uit respectievelijk Rotterdam en Leiden staat Fluofreax en Yucka Back to Back voor vette, groovy en uplifting Goatrance. Deze Goa-veteranen kon je al eerder zien op grote feesten o.a. in De Waakzaamheid in Koog a/d Zaan en het Free Goatrance Festival op Koninginnendag in Rotterdam.

19.00 - 21.00 uur Cirque Liquide v.s. Tila (Goatrance)Dit Nijmeegs/Wagenings duo o.a. bekend van Unitas en E:volved speelt een afwisselende ping pong set, variërend van Progressive tot Full-on psychedelic -Trance. Deze lokale helden brengen jullie dé afsluiter van 4 uur Goatrance op het Wagenings bevrijdingsfestival.

21.00 - 22.30 uur Rinse AA Live (AcidTekno)
Als nationale Acid-veteraan staat Rinse van Acid Anonymous Soundsystem zeker niet verkeerd op het Wagenings festival. Sinds eind jaren ‘90 al actief in de underground scène is deze man een gewaardeerd artiest in binnen- en buitenland. Rinse staat bekend om zijn eigenzinnige “Dutch Sound” die zich het best laat omschrijven als AcidTekno, sferisch en sterk opbouwend. In Wageningen o.a. bekend van Beukende Bevers op Unitas, mogen we komende 5 mei wederom gaan genieten van Rinse AA Live.

22.30 - 24.00 uur Ed Cox (UK, Clown Core/Jungle)
Deze uit de UK afkomstige clown sluit de eerste editie van FreeSpace Stage op het Wagenings festival af met wat zich laat omschrijven als een mix van Jungle, Happy Hardcore, Tekno en Gypsy. Laat je verrassen door deze controversiële Clown die je met zijn accordeon alle hoeken van de dansvloer laat zien.

Dit is uiteraard allemaal 100% GRATIS

Wat doet de rest van DF op 5 mei?
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op 5 mei draai ik een fakkel voor de vrijheid die we NIET hebben,
en verder verstoor ik de 2 minuten stilte met = Slayer - Angel of Death.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#3
BlackRobBlunt zei:
Op 5 mei draai ik een fakkel voor de vrijheid die we NIET hebben,
en verder verstoor ik de 2 minuten stilte met = Slayer - Angel of Death.
Klik om te vergroten...

Op 4 mei is er stilte ter dodenherdenking. Op 5 mei zijn er in verschillende steden grote festivals waar iedereen op straat mag zuipen en dat dus ook doet. Maarja.. jij woont in een gat dus hoe kan jij het weten. :mrgreen:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#4
Shush :P

Mag ik me ook af en toe vergissen? Tis nog vroeg en ik ben pissed off.

Misschien dat ik wel kom trouwens, wageningen is niet zo heel ver hier vandaan... (mijn gat ligt tegenover zaltbommel :wink: )
a
alylaLid
01-01-2024, 00:00
#5
ikke ga niet
ben al in Zwolle dan :)
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gezien het kut weer voor koninginnedag, ga ik misschien toch maar hier heen :grin: Lineup ziet er vet uit.
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan zit ik waarschijnlijk te hippyflippen op bevrijdingsfestival in zwolle :grin:

heb er zin in :hearteyes:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Naar verwachting loop ik strontzat door Roermond.

(Waar ze in teken van de vrijheid (???) sinds vorig jaar maar een groot dik HEK om het festivalplein hebben gezet... )
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga naar bevrijdingsfestival in Zwolle :)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
WH00000000T dit topic had ik nog niet gezien!?!?

ED COX!!! in NL dat is een aanrader voor iedereen!

heerlijke dolgedraaide beats

goa tekno acid d&b

whaha ik moet hier wel heen!

:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."