Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBevrijdingsfestival Wageningen!

Bevrijdingsfestival Wageningen!

8 antwoorden
984 weergaven
18-5-2026
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#1
heey allen ik vroeg me af wie er allemaal naar wageningen gaan?
aangezien ik een beetje verliefd werd toen ik dit zag:
FreeSpace Stage
13.00 - 16.00 uur Strike Out Edition 2 (Drum and Bass)
17.15 - 19.00 uur Fluofreax v.s. Yucka (Goatrance)
19.00 - 21.00 uur Cirque Liquide v.s. Tila (Goatrance)
21.00 - 22.30 uur Rinse AA Live (AcidTekno)
22.30 - 24.00 uur Ed Cox (UK, Clown Core/Jungle)

edit: hier heb je ook de link wel zo makkelijk:
http://www.musicfrom.nl/magazine/nieuws ... otste.html
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wow dat ziet er lekker uit :openmouth:
Jammer dat OV dan niet geldt :cry:
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja inderdaad dat suckt zwaar.
maar ik heb t er wel voor over.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ben als t goed is in wageningen... al zal ik voornamelijk bij kabaal am gemaal rondhangen vermoed ik... want daar zullen de meeste bekenden rondhangen
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ey dat is wel in de buurt. Misschien kom ik ook wel.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hee... daar woon ik! :openmouth:

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=14295
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nick_jeweet zei:
21.00 - 22.30 uur Rinse AA Live (AcidTekno)
Klik om te vergroten...

:grin: :mrgreen:

jammer datk er niet bij kan zijn. Te brak van het weekend :mrgreen: Maja, heb m met k-dag ook al geszien in eindhoven.... dat was fijnnnnn
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
is er uiteindelijk nog iemand gegaan? Ik was er wel in ieder geval en heb een geweldige dag gehad... het begon met de heerlijke breaks van drum n bass, lekker in het zonnetje aan het water... De aankleding was mooi maar dat kwam nog beter tot z'n recht toen de avond viel. Ten eerste ben ik zeer te spreken over zo'n alternative stage op een 'gewoon' festival. Na de drum n bass kwam de goa en door ook meteen de sfeer... Heerlijk is dat toch om lekker heen en weer te bounchen op de psychadelische beats en dan ook nog zo'n lekker zonnetjes op je bol. Heerlijke combo! Zodra het donker begon te worden kwam de rauwe maar vooral KEIHARDE tekno... M'n kuiten en enkels zijn nog beurs van het hakken! Toen het donker was kwam de decoratie echt tot z'n recht, shit dat was echt heel mooi... 2 van die wigwammetjes met dikke lampen erin die van kleuren konden veranderen... en twee 'huisjes' waaronder het puntdak een stroboscoop zat, dat maakte echt een heel mooi effect! De Tekno was zeker het hoogtepunt en vrijwel iedereen ging keihard los. Na de tekno kon ik nog maar heel even genieten van de clowncore a la Ed Cox aangezien ik me verbinding anders zou missen... Maar ik heb em gezien en hij ging als een speer. (maar dat mag ook wel na minstens een uur tekno... dat hadden ze bij nader inzien ook moeten omdraaien -> hardst en lekkerst voor het laatst bewaren, toch?)

Al met al heb ik een heerlijke dag gehad vol met de klanken van de underground! :hearteyes:
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ben uiteindelijk nog halsoverkop gegaan! super weer ja alleen helaas niet van de tekno kunnen genieten.. de hele tijd bij dance square gestaan maar het was evengoed gezellig :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."