#1
Gaat dr nog iemand naar Trashfest @ de buze ( steenwijk ) 19 T/M 22 juni ??




:PLauu zei:gaan we met zn alle trash prikken in de stad?![]()
![]()

Moker zei:misschien ja, hehehe![]()

pinheadlarry zei:Moker zei:misschien ja, hehehe![]()
wat "mischien ja" jij gaat gewoon of je nu wilt of niet.![]()

BlackRobBlunt zei:Ligt eraan, waar de fock ligt steenwijk?![]()
Moker zei:pinheadlarry zei:Moker zei:misschien ja, hehehe![]()
wat "mischien ja" jij gaat gewoon of je nu wilt of niet.![]()
ik geef toe, ik ben er bij![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."