Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPokkeherrie

Pokkeherrie

8 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#1
6 Juni, Pokkeherrie in The Level, Arnhem.

1Area 1
Amnesys
Korsakoff
Neophyte
Noize Suppressor
Paul Elstak
Sasha F
The Beat Controller
MC: Nolz

2Area 2
Gravedigger
Mad
Morbius
S-Kill
The Mindhunters
Live: Noisekick

Toegang 15 euro. Die pokkeherrie feestjes zijn altijd wel vet, The Level alleen klote locatie dus m''n waaier gaat mee :mrgreen:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt echt vet! Misschien dat ik wel ff voorbij kom hakkuh :mrgreen:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ziet er goed uit, best wel weer eens zin in een ouderwets potje stampen. Maar idd The Level is niet echt optimaal, zweet-tent. Ik was er een paar weken geleden nog maar iedereen plakte weer lekker aan elkaar vast, heerlijk.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Man_in_the_Box zei:
Ziet er goed uit, best wel weer eens zin in een ouderwets potje stampen. Maar idd The Level is niet echt optimaal, zweet-tent. Ik was er een paar weken geleden nog maar iedereen plakte weer lekker aan elkaar vast, heerlijk.
Klik om te vergroten...


vreselijk he. Snap niet dat ze wat aan die airco ofzo doen daar, dan is het een vette tent. Ik ben er sowieso dus met m'n waaier, anders kan je mij als een hoopje zweet opvegen aan het eind van de avond.
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Serenity zei:
Man_in_the_Box zei:
Ziet er goed uit, best wel weer eens zin in een ouderwets potje stampen. Maar idd The Level is niet echt optimaal, zweet-tent. Ik was er een paar weken geleden nog maar iedereen plakte weer lekker aan elkaar vast, heerlijk.
Klik om te vergroten...


vreselijk he. Snap niet dat ze wat aan die airco ofzo doen daar, dan is het een vette tent. Ik ben er sowieso dus met m'n waaier, anders kan je mij als een hoopje zweet opvegen aan het eind van de avond.
Klik om te vergroten...

idd, misschien moeten ze de naam veranderen in De ZweetKeet ofzo.
Het is er eigenlijk ook nog best wel krap meestal, en er hangen aardig wat lampen en lasers dus dat wil ook wel met die warmte.
Trouwens wel lekker om er af en toe tussenuit te sneaken en dan op een van de andere verdiepingen ff te chillen, vind ik wel een voordeel van deze tent.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben ook aanwazig met Serenity ofcourse :)
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#7
En ik maar denken dat het over metal ging :( Schade
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ga wel naar http://partyflock.nl/party/113673:Hardc ... asion.html
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
ik ga wel naar http://partyflock.nl/party/113673:Hardc ... asion.html
Klik om te vergroten...

Ook leuk, vooral dat wat er in area 2 staat, en Evil Activities natuurlijk :rock: .

Maar tock wel ff in The Level kijken denk ik. Sowieso dichterbij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."