#1
veels te veel jump in de Harder styles...
Lethal MG & Chicago zone zijn wel lekker qua jump maar meer ook niet
Zatox, headhunterz & D-block & S-te-Fan zijn wel lekker qua hardstyle
en waarom Korsakoff?...slechtste hardcore dj
en nee wordt em dus niet
Lethal MG & Chicago zone zijn wel lekker qua jump maar meer ook niet
Zatox, headhunterz & D-block & S-te-Fan zijn wel lekker qua hardstyle
en waarom Korsakoff?...slechtste hardcore dj
en nee wordt em dus niet
