#1
volgens mij heb ik jou voorbij zien lopen, met unity shirtje?
Ik vond het een geslaagd festival, sfeer was bij de meeste stages erg goed (q-dance maar vermeden), Boys Noize was supervet, Chris Liebing en Surgeon
David Guetta als afsluiting op de main was een aanfluiting, maar verder heb ik toch een erg leuke dag gehad, het zonnetje droeg ook zeker bij aan de feestvreugde![:grin:]()
Ik vond het een geslaagd festival, sfeer was bij de meeste stages erg goed (q-dance maar vermeden), Boys Noize was supervet, Chris Liebing en Surgeon
David Guetta als afsluiting op de main was een aanfluiting, maar verder heb ik toch een erg leuke dag gehad, het zonnetje droeg ook zeker bij aan de feestvreugde