#1
Van zaterdag 20 september t/m zondag 5 oktober 2008 vindt in Munchen weer de Oktoberfeste plaats (http://www.beleven.org/feest/oktoberfest).
Is iemand van jullie daar al eens heen geweest?
Is het de moeite waard om eens naar toe te reizen?
Is iemand van jullie daar al eens heen geweest?
Is het de moeite waard om eens naar toe te reizen?
