#1
Onlangs een mail gekregen dat er nog tickets zijn voor 45€, en nu begin ik serieus te overwegen om te gaan, maar ik ken niemand die gaat
Zijn er hier toevallig mensen die gaan?
Edit: niet dat ik van plan was met een vreemde af te spreken of zo![:)]()
Ondertussen waarschijnlijk al iemand gevonden, maar zijn er hier nog fans van deze engelenstem?
Zijn er hier toevallig mensen die gaan?
Edit: niet dat ik van plan was met een vreemde af te spreken of zo
Ondertussen waarschijnlijk al iemand gevonden, maar zijn er hier nog fans van deze engelenstem?
