Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMasters of hardcore 2009

Masters of hardcore 2009

7 antwoorden
864 weergaven
18-5-2026
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jaja, het duurt nog een tijdje maar 7 maart 2009 is Masters of Hardcore er, ben wel benieuwd wie hier nog meer heen gaan, of van plan zijn te gaan.

Het is in Den Bosch in de Brabanthallen.

Dus ga je ook plaats het even hier, plus je stad, wel leuk te weten en misschien wel een meeting?
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zit het nog te overwegen, maar heel erg groot is de kans niet omdat ik in die periode ook nog één/twee andere feestjes heb.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is wel weer een eindje he... k woon in zuid limburg...
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja maar wel een hard feest als ik een hoop gasten mag geloven...
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik moet er nog even over nadenken. Ga me denk ik fucking hard ergeren aan al die 14jarigen die aan de pep/coke/pillen zitten. Maar aan de andere kant kan ik daar ook schijt aan hebben. :sunglasses: Staan daar weer van die 'jesus saves' busjes? :beer:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#6
:openmouth: maar de 14jarige komen toch helemaal niet binnen

En lieve schat ga je je ook aan mij ergeren dan de 16 jarige :openmouth: die helemaal strak zal staan ?
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op m´n 16e stond ik ook vaak zat strak. Het is niet verstandig, maar wie ben ik om te zeggen dat je het niet moet doen? Hetzelfde geldt voor 14jarige, maar ik kan me er gewoon zorgen om maken. Wat de neuk, de piemels/borsten zijn nog niet eens volgroeid, laat staan de harses. En die zorgen zetten zich om in ergernissen omdat ik er geen KUT aan kan doen.
Vandaar dus dat ik gewoon misschien wel NIET ga.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
het is net geweest man...tering...nu al een topic...als het in de Brabanthallen is ga ik wel denk ik :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."