#1
Jaja, het duurt nog een tijdje maar 7 maart 2009 is Masters of Hardcore er, ben wel benieuwd wie hier nog meer heen gaan, of van plan zijn te gaan.
Het is in Den Bosch in de Brabanthallen.
Dus ga je ook plaats het even hier, plus je stad, wel leuk te weten en misschien wel een meeting?
Het is in Den Bosch in de Brabanthallen.
Dus ga je ook plaats het even hier, plus je stad, wel leuk te weten en misschien wel een meeting?
