#1
slechtste Qlimax ooit...en mijn laatste ook...het is gewoon een te commercieel feest...
Mark Sherry - meesterlijke hardtrance en techtrance
Showtek - slechte set
Headhunterz - slechte set
Project one - beter dan headhunterz zijn set maar ook niet speciaal
D-Block & S-te-Fan - meesterlijk set
Technoboy - hij moet beter worden in mixen...zijn trackchoice is lekker
Tatanka - wordt een beetje eentonig...mixen is lekker maar hij heeft een nieuwe trackchoice nodig...
Zany & Vince - viel zwaar tegen...ik had een heerlijke early set verwacht ala Vince vs. Zany @ Decibel or Shadowland Terrorists @ Dominator...maarja dat zat er niet in...mixen was geweldig van de meesters maarja trackchoice kunnen stukken beter
gellukig had ik genoeg mensen om me heen die het gezellig maakte![:)]()
Mark Sherry - meesterlijke hardtrance en techtrance
Showtek - slechte set
Headhunterz - slechte set
Project one - beter dan headhunterz zijn set maar ook niet speciaal
D-Block & S-te-Fan - meesterlijk set
Technoboy - hij moet beter worden in mixen...zijn trackchoice is lekker
Tatanka - wordt een beetje eentonig...mixen is lekker maar hij heeft een nieuwe trackchoice nodig...
Zany & Vince - viel zwaar tegen...ik had een heerlijke early set verwacht ala Vince vs. Zany @ Decibel or Shadowland Terrorists @ Dominator...maarja dat zat er niet in...mixen was geweldig van de meesters maarja trackchoice kunnen stukken beter
gellukig had ik genoeg mensen om me heen die het gezellig maakte