Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMindcontroller - Re-live the wonderfull days

Mindcontroller - Re-live the wonderfull days

13 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zaterdag 7 februari 2009
22:00 - 06:00
North Sea Venue
Zaandam

Muziekstijlen
classics, early hardcore, early rave

Prijs
Voorverkoop: € 25,- Verkrijgbaar bij Ticketonline, Free Record Shop of Primera

Minimumleeftijd
18

Lijn Omhoog:

Akira
Bass-D
Buzz Fuzz
Charly Lownoise
Chosen Few
Chupacabraz
D-Rich
Dano
Dr. Rude
Dr. Z-Vago
G-Town Madness
J.D.A.
King Matthew
Leviathan
Mental Theo
Mercenary
Nosferatu
OCD
Paralizer
Predator
Reflect
Sagem
The Prophet
The Viper
Vecino
Vince
Live: Masochist
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga opzekers :grin:

wie nog meer? Kniftigkareltje misschien? :)
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is vrij waarschijnlijk dat ik hier bij ben. Niet zeker nog.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
kut feest man, hitjesparade
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
SperSIZEboon zei:
kut feest man, hitjesparade
Klik om te vergroten...

vind het altijd wel meevallen...voor de early hardcore/rave liefhebbers toch een goed feest :)
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#6
Aan SperzizeBoon : Wat nou kutfeest dit is gewoon een genot voor de Early Liefhebber !!!! Deze jongen gaat hoogstwaarschijnlijk wel :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
KNIFTIGEKARELTJE zei:
Aan SperzizeBoon : Wat nou kutfeest dit is gewoon een genot voor de Early Liefhebber !!!! Deze jongen gaat hoogstwaarschijnlijk wel :grin:
Klik om te vergroten...

dan zie ik je daar :grin: :rock:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
als je van hitjes houd is het idd een leuk feest, ik hoor liever de early hardcore die op pandemonium wordt gedraait
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
SperSIZEboon zei:
als je van hitjes houd is het idd een leuk feest, ik hoor liever de early hardcore die op pandemonium wordt gedraait
Klik om te vergroten...

je hebt opzich wel gelijk Oscar...maarja op Houseqlassics waren het ook veel hitjes...en toch ging je los :wink:

tja als je niet naar Pandemonium kan dan moet je toch wat?...het wordt toch wel een meesterlijk feest dat Mindcontroller...kan echt niet wachten :rock:
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja idd ik ga pandemonium ook helaas missen , aangezien ik niet weer 23,90 voor die kktrein wil betalen men financien werken daar niet genoeg mee voor deze maand. Kga dit weekend wel ff lekker hakken op Raving the reunion , maarja dat zal helaas niet veel early zijn :(.
Mindcontroler Word lekker early :grin::grin::grin: !!!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
raving the reunion zijn er toch een paar early

Panic misschien
PCP vs. Marc Acardipane zoiezo early
JDA vs. Vince misschien
Panic misschien
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zozo ff bumpen!

Wie gaan er zaterdag nu allemaal? Ik ben er iig bij.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
het was meesterlijk :rock: was gezellig Dolf :grin:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lauu zei:
het was meesterlijk :rock: was gezellig Dolf :grin:
Klik om te vergroten...

Idd :grin: Was een erg leuk feest!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."