#1
hoi
,ik heb al ettelijke malen geluisterd naar"death magnetic" van metallica,wat denken jullie erover? zelf vind ik hem beter dan hun vorige cd"St. Anger",hij krijgt een notatie van 4 sterren(op 5 uiteraard
),maar daar ben ik het niet mee akkoord:1.ik mis een"kalmer nummer" als voorbeeld:"nothing else matters","fade to black" of "The Unforgiven",2.het instrumentale nummer "Suicide & Redemption" kan niet tippen aan het instrumentale"The Call of Ktulu"uit de cd/lp "ride the lightning"(diehards zullen waarschijnlijk"Kill 'Em All" als hun favoriet kiezen,maar ik vind hun meesterwerk toch"ride the lightning"),maar deze cd vind ik beter dan de overschatte"master of puppets"(raar toch hoe smaken kunnen verschillen hé),groeten vanuit belgië!!! 
,ik heb al ettelijke malen geluisterd naar"death magnetic" van metallica,wat denken jullie erover? zelf vind ik hem beter dan hun vorige cd"St. Anger",hij krijgt een notatie van 4 sterren(op 5 uiteraard 