Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"Death Magnetic"nieuwe cd van"metallica"

"Death Magnetic"nieuwe cd van"metallica"

3 antwoorden
651 weergaven
18-5-2026
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi :rock: ,ik heb al ettelijke malen geluisterd naar"death magnetic" van metallica,wat denken jullie erover? zelf vind ik hem beter dan hun vorige cd"St. Anger",hij krijgt een notatie van 4 sterren(op 5 uiteraard :tearsofjoy: ),maar daar ben ik het niet mee akkoord:1.ik mis een"kalmer nummer" als voorbeeld:"nothing else matters","fade to black" of "The Unforgiven",2.het instrumentale nummer "Suicide & Redemption" kan niet tippen aan het instrumentale"The Call of Ktulu"uit de cd/lp "ride the lightning"(diehards zullen waarschijnlijk"Kill 'Em All" als hun favoriet kiezen,maar ik vind hun meesterwerk toch"ride the lightning"),maar deze cd vind ik beter dan de overschatte"master of puppets"(raar toch hoe smaken kunnen verschillen hé),groeten vanuit belgië!!! :wave:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#2
schit ik zie pas dat er al een topic over bestaat,sorry man-in-a-box :(
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#3
topic mag gesloten worden^
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je had 'em ook gewoon dood kunnen laten gaan, hij stond waarschijnlijk toch al niet meer op de eerste pagina, en zeker niet bovenaan :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."