Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTakketek met The Speedfreak

Takketek met The Speedfreak

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gaat hier iemand heen?

Willemeen Arnhem!

Zat. 21 februari

Line up
The Speed Freak
Triqo
Live: Roms aka Harry Potar
Chaosmaker
Maissouille
Mendeaz
Skoza

Muziekstijlen
french tek, frenchcore, industrial hardcore, tekno, terror

Prijzen
Voorverkoop: €10,-
Deurverkoop: €10,-

Minimumleeftijd
18

b
brainwashedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja ben ik bijhij


en dj maissouille uiteraard :sunglasses: :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Speed Freak :hearteyes:

wel ff makkelijk als je erbij zet waar het is :wink:
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#4
SperSIZEboon zei:
Speed Freak :hearteyes:

wel ff makkelijk als je erbij zet waar het is :wink:
Klik om te vergroten...

Haha lomp :P is ge-edid
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben hier bij! Takketek altijd top! :grin:

Zowiezo tekno in de willemeen is altijd wel rlxt.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#6
the speedfreak :hearteyes: :hearteyes:
jammer dat geen van m'n vrienden hiervan houden, maar hier wil ik wel graag bijzijn...

even voor de duidelijkheid, er zijn meerdere speedfreaks, is het deze?
bury you :hearteyes:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8Wk-tHRicQQ[/youtube]
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#7
Serenity zei:
the speedfreak :hearteyes: :hearteyes:
jammer dat geen van m'n vrienden hiervan houden, maar hier wil ik wel graag bijzijn...

even voor de duidelijkheid, er zijn meerdere speedfreaks, is het deze?
bury you :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Zijn er meerdere speedfreaks? Volgens mij is het in ieder geval deze :P :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=-xWn2f-ZVKE
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
The Mystic zei:
Serenity zei:
the speedfreak :hearteyes: :hearteyes:
jammer dat geen van m'n vrienden hiervan houden, maar hier wil ik wel graag bijzijn...

even voor de duidelijkheid, er zijn meerdere speedfreaks, is het deze?
bury you :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Zijn er meerdere speedfreaks? Volgens mij is het in ieder geval deze :P :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=-xWn2f-ZVKE
Klik om te vergroten...
Dan bedoelen we volgens mij dezelfde :grin:
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#9
En als je de herrie zat bent, is er in het cafe een "91% Hardcore" feestje, genaamd foutheidsgehalte :beer: :tearsofjoy:

Volgens mij was het plan dat er veel happy hardcore gedraait ging worden...
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#10
*Overweegt*
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pikachu zei:
*Moet eigenlijk wel gaan*
Klik om te vergroten...
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zoiezo daar :smoke:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Willemeen, mijn eerste en mn laatste liefde. :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hans zei:
Zoiezo daar :smoke:
Klik om te vergroten...

See u there. :stoned:
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#15
ZIN!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
The Mystic zei:
ZIN!
Klik om te vergroten...

+1. Word al bijna tijd om dr heen te gaan. :sunglasses:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Faking chille party. :grin:
Damn wat ben ik los gegaan, en de muziek. Er werd echt lekker gedraaid. :hearteyes:

Maaar... Speedfreak is niet opkomen dagen. :openmouth: :angry: Klote!
Maaar, ondanks dat, toch lekker genoten. :sunglasses:

Iedere tekno liefhebber die hier niet bij was heeft wat gemist. :wave:
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#18
Poh ja, leuk feestje! Heb me goed vermaakt.

Vond het jammer dat het om 4 uur zo plots afgelopen was :confused:
Maja, hier is het ook nog feest :mrgreen:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dr liepen weer veel mensen van de kaart rond, ik heb geen 1 persoon nuchter gezien. :grin:
Oude kennis van mij nog tegen gekomen daar, KK strak van de spiet. En heb Hans hier van DF nog gemeet. Rlxte gozer.
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#20
DrippTone zei:
Dr liepen weer veel mensen van de kaart rond, ik heb geen 1 persoon nuchter gezien. :grin:
Oude kennis van mij nog tegen gekomen daar, KK strak van de spiet. En heb Hans hier van DF nog gemeet. Rlxte gozer.
Klik om te vergroten...

Ja veel strakke koppies, hehe.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."