Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgrootschalige drugs controle

grootschalige drugs controle

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
d
dopemorehopeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Opweg na een avondje stappen zijn wij aandekant gezet bij een groot schalige drug,etc controle. Gelukkig hadden we ons voorraadje voor die nacht goed verborgen :grin: en waren er geen hondjes. Wel hadden we een portemennee in ons dashboardkastje liggen van een vriendin van ons die in een andere auto zat en die allang veilig door de controle heen was gekomen. Bij het op de kop zetten van de auto bleek dat er 1 gram pep in die portefeuille zat samen met haar ID :openmouth: , eerste instantie was de bestuurder verantwoordelijk maar uiteindelijk toch degene van deze portemennee, nou is mijn vraag wat nu? waarschijnlijk zal ze een brief krijgen van justitie dat ze zich moet verantwoorden op het bureau, en dan?? 1 gram is toch gewoon een gebruikershoeveelheid? Wat kan zij verwachten? :confused:

Alvast bedankt allemaal
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat dit topic in het verkeerde subforum staat, maar ik denk dat ze zich niet echt teveel zorgen hoeft te maken. Mss dat er wel een boete volgt of een gesprek met een therapeut als ze nog minderjarig is.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gebruikershoeveelheid is tot een halve gram. Zal waarschijnlijk een boete worden, maar mogelijk hoort ze er helemaal niets meer van.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
dopemorehope zei:
Opweg na een avondje stappen zijn wij aandekant gezet bij een groot schalige drug,etc controle. Gelukkig hadden we ons voorraadje voor die nacht goed verborgen :grin: en waren er geen hondjes. Wel hadden we een portemennee in ons dashboardkastje liggen van een vriendin van ons die in een andere auto zat en die allang veilig door de controle heen was gekomen. Bij het op de kop zetten van de auto bleek dat er 1 gram pep in die portefeuille zat samen met haar ID :openmouth: , eerste instantie was de bestuurder verantwoordelijk maar uiteindelijk toch degene van deze portemennee, nou is mijn vraag wat nu? waarschijnlijk zal ze een brief krijgen van justitie dat ze zich moet verantwoorden op het bureau, en dan?? 1 gram is toch gewoon een gebruikershoeveelheid? Wat kan zij verwachten? :confused:

Alvast bedankt allemaal
Klik om te vergroten...

Delicious copypasta.
M
MrBlondeboiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pikachu zei:
dopemorehope zei:
Opweg na een avondje stappen zijn wij aandekant gezet bij een groot schalige drug,etc controle. Gelukkig hadden we ons voorraadje voor die nacht goed verborgen :grin: en waren er geen hondjes. Wel hadden we een portemennee in ons dashboardkastje liggen van een vriendin van ons die in een andere auto zat en die allang veilig door de controle heen was gekomen. Bij het op de kop zetten van de auto bleek dat er 1 gram pep in die portefeuille zat samen met haar ID :openmouth: , eerste instantie was de bestuurder verantwoordelijk maar uiteindelijk toch degene van deze portemennee, nou is mijn vraag wat nu? waarschijnlijk zal ze een brief krijgen van justitie dat ze zich moet verantwoorden op het bureau, en dan?? 1 gram is toch gewoon een gebruikershoeveelheid? Wat kan zij verwachten? :confused:

Alvast bedankt allemaal
Klik om te vergroten...

Delicious copypasta.
Klik om te vergroten...

AHhahaahahaaaaHhaa WAT?XD :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."