Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDucktaped! 4-07-09

Ducktaped! 4-07-09

6 antwoorden
691 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
idd als er geen GZ was, was ik ook wel gezellig komen buurten :grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2

Voor de liefhebbers van Techno, Minimal, Electro en House in het schone Arnhem, hosted bij m'n broer (Yosser) en Rodocks_
Natuurlijk ook voor de mensen die Ground Zero overslaan maar die wel zin hebben in een ander feestje, weliswaar van een ander kaliber maar ook ontzettend gezellig.
En natuurlijk ben ik aanwezig, al rede genoeg om te gaan :rock: :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
wrom ga je dan niet naar Ground Zero en wel hierheen lekker ding? :P geen geld?
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ground zero > dit.

Anders was ik wel gekomen :P
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Serenity zei:
Klik om te vergroten...

WTF, ik ga dus in geen geval.

Grrrroet,

Eend
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lauu zei:
wrom ga je dan niet naar Ground Zero en wel hierheen lekker ding? :P geen geld?
Klik om te vergroten...
Hehe, met dit feestje lig ik om 5uur snachts weer in m'n bedje.. Met GroundZero slaap ik niet :wink: En maandag tentamens... Kan me groundzero dus op die manier niet verooloven.. En dit feestje is van m'n broer, z'n zaakjes lopen erg goed dus het wordt vast gezellig :grin:

@speeseend, dan kom je lekker niet, makkelijk zat, toch? :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Serenity zei:
Lauu zei:
wrom ga je dan niet naar Ground Zero en wel hierheen lekker ding? :P geen geld?
Klik om te vergroten...
Hehe, met dit feestje lig ik om 5uur snachts weer in m'n bedje.. Met GroundZero slaap ik niet :wink: En maandag tentamens... Kan me groundzero dus op die manier niet verooloven.. En dit feestje is van m'n broer, z'n zaakjes lopen erg goed dus het wordt vast gezellig :grin:
Klik om te vergroten...

hehe geintje schat :wink: ik snap em :) veel plezier en groeten aan je broer :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."