#1
idd als er geen GZ was, was ik ook wel gezellig komen buurten ![:grin:]()
Serenity zei:
Hehe, met dit feestje lig ik om 5uur snachts weer in m'n bedje.. Met GroundZero slaap ik nietLauu zei:wrom ga je dan niet naar Ground Zero en wel hierheen lekker ding? :P geen geld?
Serenity zei:Hehe, met dit feestje lig ik om 5uur snachts weer in m'n bedje.. Met GroundZero slaap ik nietLauu zei:wrom ga je dan niet naar Ground Zero en wel hierheen lekker ding? :P geen geld?En maandag tentamens... Kan me groundzero dus op die manier niet verooloven.. En dit feestje is van m'n broer, z'n zaakjes lopen erg goed dus het wordt vast gezellig
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."