Heeft iemand er al van gehoord?
De band bestaat uit:
Dave Grohl
Josh Homme
en nog zo'n gozer uit dat eene bandje ehm... led zeppelin, John Paul Jones.
Tot dusver is alles behoorlijk geheim gehouden en alle opnames van optredens die ze gegeven hebben en die een beetje kwaliteit hadden zijn gelijk van youtube af gehaald.
Dit is het enige officiële stukje muziek wat ze tot dusver de wijde wereld in gestuurd hebben:
[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/iQEOEnQlXjg&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/iQEOEnQlXjg&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]
Klinkt wel vet imo. maar het is wel erg kort.
Maar...
om zes uur vandaag gaat de vvk van start
alleen bij de Melkweg voor hun optreden wat morgen plaatsvind. 1 kaartje PP en ook nog 'ns polsbandjes.
Prijs: 37,5
Ik ga zo dadelijk die kant op in de hoop een kaartje te kunnen bemachtigen.
Ik denk, ik laat het even weten
![:)]()