Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThem Crooked Vultures

Them Crooked Vultures

13 antwoorden
757 weergaven
18-5-2026
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#1
deze is echt goed!

D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit is waarschijnlijk ook de 'Mystery Band' die op Lowlands staat :)
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt wel vet ik ga hun muziek waarschijnlijk wel waarderen :stoned:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heeft iemand er al van gehoord?
De band bestaat uit:
Dave Grohl
Josh Homme
en nog zo'n gozer uit dat eene bandje ehm... led zeppelin, John Paul Jones.
Tot dusver is alles behoorlijk geheim gehouden en alle opnames van optredens die ze gegeven hebben en die een beetje kwaliteit hadden zijn gelijk van youtube af gehaald.
Dit is het enige officiële stukje muziek wat ze tot dusver de wijde wereld in gestuurd hebben:
[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/iQEOEnQlXjg&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/iQEOEnQlXjg&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]
Klinkt wel vet imo. maar het is wel erg kort.

Maar...
om zes uur vandaag gaat de vvk van start alleen bij de Melkweg voor hun optreden wat morgen plaatsvind. 1 kaartje PP en ook nog 'ns polsbandjes.
Prijs: 37,5

Ik ga zo dadelijk die kant op in de hoop een kaartje te kunnen bemachtigen.

Ik denk, ik laat het even weten :)
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dubz zei:
Dit is waarschijnlijk ook de 'Mystery Band' die op Lowlands staat :)
Klik om te vergroten...
yups,
en op pukkelpop en een aantal andere festivals :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een nieuw soort led zeppelin?
Dat ik dit nog mag meemaken :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik verwacht hier redelijk veel van :) Mijn broertje heeft 4uur in de rij gestaan voor kaarten voor morgen, vandaag...gek...maarja zal het vast wel waard zijn...ik hoor morgen avond hoe het was :)
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#8
fuckin' 3 uur moeten wachten maar ik denk dat dat 't wel waard was, kan niet wachten :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
drain bamage zei:
fuckin' 3 uur moeten wachten maar ik denk dat dat 't wel waard was, kan niet wachten :)
Klik om te vergroten...

veel plezier man! laat natuurlijk ff weten hoe het was :) ben fucking benieuwd :grin:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#10
Klinkt inderdaad wel tof
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
klinkt wel ok idd...maar niet dat je zegt..wow
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#12
Okay, het is geen hit misschien, maar klinkt voor mij, voor nu erg lekker in de oren.
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben vanavond tien minuten voor aanvang de Melkweg binnen gewandeld en heb een kaartje aan de kassa gekocht.. Waren nog gewoon te koop! Al mijn meelij met het kluitje mensen dat dinsdagochtend om 10.00u met een spel kaarten al voor de Melkweg lag te bivakkeren *evil grin*

Optreden zelf was VET. Voor het eerst Dave Grohl (fokking Animal achter z'n drumstel :rock:) live z'n scheur open horen trekken, kippenvel..
Het is bijzonder te zien hoe goed het een band doet als ze zich niet hoeven te houden aan populaire rockband-on-tour-regeltjes; geen strak tourschema, geen interviews, geen album (dus geen publieksfavorieten) -- daardoor wordt je als toehoorder gedwongen te lúisteren naar de muziek die ze máken, en verder geen gezeik... alleen maar SPELEN met drie fantastische muzikanten.

:rockband:

Nu hoop ik trouwens helaas stiekem dat ze toch misschien ooit een klein EP-tje uitbrengen :flushed:

ps: dat filmpje geeft totáál geen juist beeld weer : ) het is moddervette, keiharde rock, alsof het beste van QueensOTSA en FooFighters is overgoten met een sausje Led...
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het begin was echt super, met dat nummer "Nobody loves me and neither do I" en daarna vond ik persoonlijk dat het wel heel erg inzakte. The magic was gone yo!
Het was wel een partij stevige rock en zeker wel cool om erbij te zijn geweest maar als ik toen wist wat ik nu weet dan was ik er waarschijnlijk niet heen gegaan :rolleyes:
Als ze zaterdag in de grolsch tent staan ga ik zeker even heen maar dan alleen voor dat "bekende" nummer want dit is wel een heel vet live nummer :rock:
45eu voor een kaartje, 2 keer op en naar naar 020 en dan ook nog eens GEEN voorprogramma vind ik allemaal een beetje teveel van het goede. Misschien ben ik een tikkeltje te kritisch en misschien ook wel lichtelijk cynisch maar de muziek was ook wel erg herhaaldelijk en omdat niemand uit het publiek de nummers ook echt kende ging niemand finaal los wat ik ook maar een doodzonde vond.

Maar Dave Grohl is wel een fucking held, wat kan die gast drummen zeg, niet normaal. Echt heerlijk om die gast bezig te zien :rock:
Lichten vond ik ook wel leuk en dat ik Eric Corton op z'n bek heb mogen slaan was ook wel lachen :tearsofjoy: EN dat ik tegen hem zei dat z'n moeder dik was was ook wel lachen :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."