#1
Haha oke, blijkbaar geen interesse hier. Verbaasd me wel een beetje aangezien de tekno scene toch ook wel minstens 50% drugs is.
Maar goed, was een leuk feestje, gooi dit topic maar in de prullenbak.
Maar goed, was een leuk feestje, gooi dit topic maar in de prullenbak.
