Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVanavond tekno

Vanavond tekno

10 antwoorden
978 weergaven
18-5-2026
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha oke, blijkbaar geen interesse hier. Verbaasd me wel een beetje aangezien de tekno scene toch ook wel minstens 50% drugs is.

Maar goed, was een leuk feestje, gooi dit topic maar in de prullenbak.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie gaat er vanavond illegale Tekno in Belgie (plaatsnaam zal ik niet noemen, maar in ieder geval net buiten NL) ?

Het zelfde soundsystem als waarvan vorige maand in Vught spullen in beslag zijn genomen, nu hopelijk zonder politie :wink:

Heb er zin in, gaat weer spacefeest worden. :hearteyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
komt er nog wat op televisie vanavond?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
een film van de politie over het oprollen van een illegaal tekno feest...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dubz zei:
Haha oke, blijkbaar geen interesse hier. Verbaasd me wel een beetje aangezien de tekno scene toch ook wel minstens 50% drugs is.

Maar goed, was een leuk feestje, gooi dit topic maar in de prullenbak.
Klik om te vergroten...

er is vast wel intresse...maar de rede dat er waarschijnlijk geen intresse is, is dat het misschien net iets te spontaan is...op de dag zelf(en dan vooral op zaterdag en met etens tijd) posten dat er een feest is..is misschien iets te kortaf en slechte timing...

misschien iets eerder posten dat er een feest is volgende keer...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je hebt ook wel gelijk maar ik dacht ook meer aan deze die laatst was:

viewtopic.php?f=24&t=23011

die was Maandag bekend en het feest was zaterdag...lijkt mij beter voor de reclame :)
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lauu zei:
Dubz zei:
Haha oke, blijkbaar geen interesse hier. Verbaasd me wel een beetje aangezien de tekno scene toch ook wel minstens 50% drugs is.

Maar goed, was een leuk feestje, gooi dit topic maar in de prullenbak.
Klik om te vergroten...

er is vast wel intresse...maar de rede dat er waarschijnlijk geen intresse is, is dat het misschien net iets te spontaan is...op de dag zelf(en dan vooral op zaterdag en met etens tijd) posten dat er een feest is..is misschien iets te kortaf en slechte timing...

misschien iets eerder posten dat er een feest is volgende keer...
Klik om te vergroten...

Dat is nou meestal het mooie van de illegale feesten.. Je hoort meestal pas op de dag zelf(of soms zelf een aantal uur van te voren) waar het te doen is. Dát het er is weet je wel, want dat is elke week zo.

Dit beloofde een van de grotere feesten te worden, vandaar dat ik me afvroeg of er meerdere mensen gingen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Reclame is niet nodig bij zulke feestjes.
Mond tot mond is altijd nog het beste.
Als iedere week zo'n feest is er ook vaak een grote vaste groep,
die wel een nog grotere groep met zich mee trekken :grin:

Kraakpand en openlucht feestjes zijn de bom :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
aha ok :) ben nog niet echt bekend daarin dus...eerste kraakfeest wordt waarschijnlijk in Oktober :)
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lauu zei:
Je hebt ook wel gelijk maar ik dacht ook meer aan deze die laatst was:

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=24&t=23011

die was Maandag bekend en het feest was zaterdag...lijkt mij beter voor de reclame :)
Klik om te vergroten...

Reclame en/of flinke bekendheid is ongewenst bij zulke feestjes, en is over het algemeen funest.

De naam zegt het al: illegale feestjes die wil je niet weken van te voren bekend maken want dan staat er politie voordat je er zelf bent.

Als je eenmaal wat systems (mensen met geluidsinstallatie's die van alles organiseren) kent kom je via via wel te weten waar en wanneer je heen kan.

Voicemaillocatievertellers :rock:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dubz zei:
Lauu zei:
Je hebt ook wel gelijk maar ik dacht ook meer aan deze die laatst was:

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=24&t=23011

die was Maandag bekend en het feest was zaterdag...lijkt mij beter voor de reclame :)
Klik om te vergroten...

Reclame en/of flinke bekendheid is ongewenst bij zulke feestjes, en is over het algemeen funest.

De naam zegt het al: illegale feestjes die wil je niet weken van te voren bekend maken want dan staat er politie voordat je er zelf bent.

Als je eenmaal wat systems (mensen met geluidsinstallatie's die van alles organiseren) kent kom je via via wel te weten waar en wanneer je heen kan.

Voicemaillocatievertellers :rock:
Klik om te vergroten...

En daarom hoef je het ook hier niet te posten. Mensen die het moeten weten, weten het toch wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."