meen je niet want hier zou ik dus egt bij willen zijn
#2
Wie gaat hier allemaal nog meer heen behalve ikzelf?
#3
Lijkt me echt super om een keer een concert van The Prodigy mee te maken, alleen binnen mijn vriendenkring is er niemand die daar iets om geeft. Misschien over een paar jaar !
#4
Ik zat met hetzelfde probleem..
Maar heb gewoon een kaartje gekocht en was er via via achtergekomen dat er toch wel een paar mensen uit mn dorp gingen, dus daar kan ik nu mee ernaartoe
Dit wordt de eerste keer dat ik ze zie, maar ze lijken mij zo vet live!
#5
waar kan je kaartjes kopen?
Edit: ik kijk net op partyflock, en daar staat dat het al is uitverkocht
#6
wordt mijn 4e keer dit jaar
die gasten blijven echt super, ongelofelijke performance
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.