01-01-2024, 00:00#1Niet meer Bleek een onmogelijke opgave om nog van Utrecht naar Ruigoord te komen zonder er al om 19.00uur te zijn.
01-01-2024, 00:00#3Héél misschien. Het feestje waar ik oorspronkelijk heen zou gaan is afgelast, en ik zit toch in A'dam dalijk. Ik zal eens kijken. Olle
01-01-2024, 00:00#4Hier had ik graag heen gewild, maar niet al de mensjes waarmee ik oud en nieuw vier houden hiervan. Dan maar een feestje bij mij thuis, ook leuk!