Volgens mij zijn er niet zoveel House/Latin/Urban liefhebbers hier
#5
Haa gozer wat denk je nou, dat ik dat ben??? Een feest kan toch vet zijn ookal is het niet helemaal je smaak.... Ik hou gewoon van feest en zolang mijn trommelvliezen het kunnen verdragen is het al snel okido... + Maassilo is vet.
Als je niet van die muziek houd kunnen je trommelvliezen het meestal niet verdragen en ga je daar dan ook niet +/- 8uur lang staan, dat lijkt me toch best duidelijk.
De locatie is idd prima, maar om nou alleen voor de locatie daar heen te gaan, gaat duidelijk te ver.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.