#1
Wat voor muziek komt er ? Ik vind geen line up ![:)]()
Gefietst!?Dubz zei:Ik ben er ook dit jaar! Wordt de eerste keer dus wordt sowieso heel erg vet
Vrienden van me zijn vorig jaar erheen gefietst (ja, je leest het goed, GEFIETST!) maar ik pak denk ik toch het vliegtuig![]()
Hoop alleen dat er daar wat goede XTC/MDMA geregeld kan worden, want zelf meenemen zie ik niet zitten..
Programma is nog niet bekend.Beanhead zei:Wat voor muziek komt er ? Ik vind geen line up![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."