01-01-2024, 00:00#3Iemand die over 24 uur vanaf nu ook staat te knallen/stampen/losgaan etc. op dit geweldige feest ?
01-01-2024, 00:00#6 Martin zei: Het feest was op zich wel leuk.. Klik om te vergroten... Ja toch ? Buiten de enorme warmte daar binne, hele terugreis nog 'overhit' in de auto gezeten pff!!!!!!