Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie gaat er naar Tomorrowland 2010 ?

Wie gaat er naar Tomorrowland 2010 ?

22 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Wie gaat er naar Tommorowland 2010 ?

Ik heb mijn tickets al :hearteyes: Een combi voor beide dagen en een voor de camping, ik ga daar dus vier dagen rondhangen :grin:

Voor kaarten zul je inderdaad snel moeten zijn, de verkoop gaat razendsnel volgens mij ![/quote]
Idd ze vliegen de deur uit :)
wil wel 2 dagen gaan, maar zie het om de een of andere reden niet zitten 2 dagen wakker te zijn :tongueout:,
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Wie gaat er naar Tommorowland 2010 ?

Junk Deluxe zei:
Idd ze vliegen de deur uit :)
wil wel 2 dagen gaan, maar zie het om de een of andere reden niet zitten 2 dagen wakker te zijn :tongueout:,
Klik om te vergroten...

Waarom niet ? :P Ik hoop tussendoor ook een klein beetje te slapen, voor mij zijn het 4 dagen :hearteyes:
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Wie gaat er naar Tommorowland 2010 ?

Kweet niet, schrik voor me kop ofzo kan het niet echt uitleggen, ik zal het kort houden BRAIN DAMAGE :tongueout: ben ng niet langer wakker geweest dan een nacht daarmee
maar als ik ga , ga ik wel vip denk, is maar 20 euro duurder ofzo
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Wie gaat er naar Tommorowland 2010 ?

Junk Deluxe zei:
Kweet niet, schrik voor me kop ofzo kan het niet echt uitleggen, ik zal het kort houden BRAIN DAMAGE :tongueout: ben ng niet langer wakker geweest dan een nacht daarmee
maar als ik ga , ga ik wel vip denk, is maar 20 euro duurder ofzo
Klik om te vergroten...

Maar 20 euro ? Is dat in die huisjes daar ofwat bedoel je ? Want die huisjes leken me erg duur, heb nog niet de moeite gedaan om een email te sturen. Een tent is ook prima.

Een nachtje wakker blijven is toch niet zo erg ? :P
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Wie gaat er naar Tommorowland 2010 ?

Sublimo zei:
Junk Deluxe zei:
Kweet niet, schrik voor me kop ofzo kan het niet echt uitleggen, ik zal het kort houden BRAIN DAMAGE :tongueout: ben ng niet langer wakker geweest dan een nacht daarmee
maar als ik ga , ga ik wel vip denk, is maar 20 euro duurder ofzo
Klik om te vergroten...

Maar 20 euro ? Is dat in die huisjes daar ofwat bedoel je ? Want die huisjes leken me erg duur, heb nog niet de moeite gedaan om een email te sturen. Een tent is ook prima.

Een nachtje wakker blijven is toch niet zo erg ? :P
Klik om te vergroten...
ja heb net gezien zo'n combi comfort ticket = (4 personen ->480 euro) = 120 euro / persoon

en als je combi ticket + camping neemt is het 100 euro

**Comfort ticket = (VIP inkom, GEEN parking inbegrepen, gratis locker, toegang tot de Comfort zone aan de Mainstage - VIP deck Q-dance - VIP deck A State of Trance - Belangrijk!: VIP area Versuz & La Rocca met comfort ticket maar volgens eigen deurbeleid - camping niet inbegrepen)

nachtje wakker is niet erg , maar het is gewoon , ik heb een tijd gehad dat ik veel soste en nachtje door sossen, en nachtje door doen op xtc
maar tis niet dat ik superveel pak ofzo

Laatste keer op event was reverze, daar heb ik 5-6 pillen (witte mitshu's maar de mccp's ervan) genomen op pakt 9 uurs tijd
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Wie gaat er naar Tommorowland 2010 ?

Junk Deluxe zei:
ja heb net gezien zo'n combi comfort ticket = (4 personen ->480 euro) = 120 euro / persoon

en als je combi ticket + camping neemt is het 100 euro

**Comfort ticket = (VIP inkom, GEEN parking inbegrepen, gratis locker, toegang tot de Comfort zone aan de Mainstage - VIP deck Q-dance - VIP deck A State of Trance - Belangrijk!: VIP area Versuz & La Rocca met comfort ticket maar volgens eigen deurbeleid - camping niet inbegrepen)
Klik om te vergroten...

Ah oke :grin: Maar dat is nog niet voor die huisjes :) Wist niet dat ze ook VIP tickets hadden. Achja, heb toch niet zoveel geld :P Ben al enorm blij met mijn tickets :hearteyes:
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Wie gaat er naar Tommorowland 2010 ?

Sublimo zei:
Junk Deluxe zei:
ja heb net gezien zo'n combi comfort ticket = (4 personen ->480 euro) = 120 euro / persoon

en als je combi ticket + camping neemt is het 100 euro

**Comfort ticket = (VIP inkom, GEEN parking inbegrepen, gratis locker, toegang tot de Comfort zone aan de Mainstage - VIP deck Q-dance - VIP deck A State of Trance - Belangrijk!: VIP area Versuz & La Rocca met comfort ticket maar volgens eigen deurbeleid - camping niet inbegrepen)
Klik om te vergroten...

Ah oke :grin: Maar dat is nog niet voor die huisjes :) Wist niet dat ze ook VIP tickets hadden. Achja, heb toch niet zoveel geld :P Ben al enorm blij met mijn tickets :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Jaa volgens mij is de sfeer op camping ook veel beter,
als ik me niet vergis zijn de vip tickets, met zo'n huisje inbegrepen
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Wie gaat er naar Tommorowland 2010 ?

Junk Deluxe zei:
Jaa volgens mij is de sfeer op camping ook veel beter,
als ik me niet vergis zijn de vip tickets, met zo'n huisje inbegrepen
Klik om te vergroten...

Dat zou dan helemaal niet duur zijn. Maar ik denk dat de sfeer op de camping inderdaad veel beter zal zijn :hearteyes:
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Wie gaat er naar Tommorowland 2010 ?

Sublimo zei:
Junk Deluxe zei:
Jaa volgens mij is de sfeer op camping ook veel beter,
als ik me niet vergis zijn de vip tickets, met zo'n huisje inbegrepen
Klik om te vergroten...

Dat zou dan helemaal niet duur zijn. Maar ik denk dat de sfeer op de camping inderdaad veel beter zal zijn :hearteyes:
Klik om te vergroten...
je zult er in ieder geval weinig slapende mensen zien :tongueout:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Wie gaat er naar Tommorowland 2010 ?

Junk Deluxe zei:
je zult er in ieder geval weinig slapende mensen zien :tongueout:
Klik om te vergroten...

Inderdaad :grin: Ik denk dat ik daar 4 dagen al trippend ga rondlopen :hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Wie gaat er naar Tommorowland 2010 ?

Nog maar 2 dagen tot het zover is ! :hearteyes: :rock:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Wie gaat er naar Tommorowland 2010 ?

ik ga , star warz ziet er heerlijk uit
B2B overigens ook :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Wie gaat er naar Tommorowland 2010 ?

Als er nog wat meer mensen gaan kunnen we al bijna een DF-meet organiseren. :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ikke :hearteyes: :rock:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Wie gaat er naar Tommorowland 2010 ?

Nee.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Wie gaat er naar Tommorowland 2010 ?

Lauu zei:
Nee.
Klik om te vergroten...

Niet jouw soort muziek ?
M
MaximeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Wie gaat er naar Tommorowland 2010 ?

i wish ... :cry:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Wie gaat er naar Tommorowland 2010 ?

Maxime zei:
i wish ... :cry:
Klik om te vergroten...

Waarom niet ?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Wie gaat er naar Tommorowland 2010 ?

Sublimo zei:
Lauu zei:
Nee.
Klik om te vergroten...

Niet jouw soort muziek ?
Klik om te vergroten...

Jawel hoor, de shranz ziet er meesterlijk uit, en de Ghoststyle ook...maar het is te ver en ik heb al teveel feesten op de agenda staan.
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Wie gaat er naar Tommorowland 2010 ?

kga er misschien dit jaar weer werken :tongueout:
Hopelijk mainstage ofwel q dance :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."