Vorig jaar voor het eerst heen gegaan en het beviel me erg goed. Het is niet al te massaal en vooral de Soenda tent was echt lekker met oa Format B en Joseph Capriati
En als ik kijk naar de lijn omhoog van dit jaar, vallen mij bij Soenda vooral Cari Lekebusch en HELD Technasia op!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.