Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumschill out / lo-fi (dit is pas muziek)

chill out / lo-fi (dit is pas muziek)

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#1
zet hier je favoriete muziek als je gewoon even wilt relaxen, wilt trippen, even weg wilt van al die kl*testress en drukte op deze aardkloot, .. of wat dan ook, deze muziek past bij elke drug en zelfs nuchter vind ik dit prachtig :)
hopelijk zijn er nog wat mensen met dezelfde mening, zie hier 1 die ik superrelax vindt. op andere kan ik even niet komen of staan niet op youtube

bij deze track krijg ik de emotie dat ik het jammer vindt dat ik steeds ouder wordt, hoewel ik toch nog jong ben ...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yyIq3qicCN0[/youtube]
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Intoxication zei:
zet hier je favoriete muziek als je gewoon even wilt relaxen, wilt trippen, even weg wilt van al die kl*testress en drukte op deze aardkloot, .. of wat dan ook, deze muziek past bij elke drug en zelfs nuchter vind ik dit prachtig :)
hopelijk zijn er nog wat mensen met dezelfde mening, zie hier 1 die ik superrelax vindt. op andere kan ik even niet komen of staan niet op youtube

bij deze track krijg ik de emotie dat ik het jammer vindt dat ik steeds ouder wordt, hoewel ik toch nog jong ben ...

Klik om te vergroten...

alles achter de = moet ertussen
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
het album Dummy van Portishead. dat is super relaxed.

Veel werk van Zero 7.
underworld. Gorillaz. Sia voordat ze met allemaal blije hits kwam.

maar het allerchillste zijn The XX.


dit is echt mijn favo nummer van dit moment..
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
luchtigtoetje zei:
het album Dummy van Portishead. dat is super relaxed.

Veel werk van Zero 7.
underworld. Gorillaz. Sia voordat ze met allemaal blije hits kwam.
Klik om te vergroten...

Haha, die bands ken ik ook toevallig allemaal. Wou Zero 7 en Sia (inderdaad eerste albums) ook aan gaan raden. Sia is ook vaak zangeres bij Zero 7. Air is ook heel chill.
Blank&Jones is ook heel chill. Relax Edition 1 t/m 5 dan.

l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
oeh ja, Air inderdaad.. dat is helemaal toppie! haha.. en Sia ken ik idd van Zero 7. Ik vind die Gose Gonzales ook een hele mooie stem hebben.





zero 7 - Home. Dit is absoluut mijn favoriete relax nummer.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#7


ZALIGG

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."