#1
Ik zit me al sinds vorig jaar te verheugen op de Paaseditie in de Gashouder!
Weet iemand of deze editie dit jaar uberhaupt wel doorgaat? Op alle officiële sites is er niets van te vinden (?)
Eerst aankomende editie van Awake is in Eindhoven (Klokgebouw) en dan in maart in de Maassilo, maarja, waar is de Gashouder?![:tongueout:]()
Dit stond er bij OWAP
Er komt een feest aan om jouw goede voornemens te laten janken van spijt. Het begint op Goede Vrijdag 22 april in de Gashouder te Amsterdam, eindigt ergens op een Stille Zaterdagochtend en is zo gek als een Paashaas on Acid. We hebben het natuurlijk over O.W.A.P., het feest waar iedere Housefanaat al in de eerste weken van het nieuwe jaar naar uitkijkt. Kater of geen Kater.
Weet iemand of deze editie dit jaar uberhaupt wel doorgaat? Op alle officiële sites is er niets van te vinden (?)
Eerst aankomende editie van Awake is in Eindhoven (Klokgebouw) en dan in maart in de Maassilo, maarja, waar is de Gashouder?
Dit stond er bij OWAP
Er komt een feest aan om jouw goede voornemens te laten janken van spijt. Het begint op Goede Vrijdag 22 april in de Gashouder te Amsterdam, eindigt ergens op een Stille Zaterdagochtend en is zo gek als een Paashaas on Acid. We hebben het natuurlijk over O.W.A.P., het feest waar iedere Housefanaat al in de eerste weken van het nieuwe jaar naar uitkijkt. Kater of geen Kater.
