Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEnergy 2011

Energy 2011

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
SarzLid
01-01-2024, 00:00
#1
07-10-2010 - Met een reeks internationale artiesten uit meer dan negen landen is de muzikale verbreding en vernieuwing van Trance Energy een feit. Trance Energy gaat door als ENERGY en op zaterdag 19 februari 2011 vindt de eerste editie plaats in de Utrechtse Jaarbeurs. De organisatie maakt zich met ENERGY | The Network klaar voor een nieuw decennium, met een kenmerkende en energieke cross-over sound.

In de drie zalen 'Connect', 'Execute' en 'Play' vertegenwoordigt de absolute dj-top samen met de talenten van morgen het nieuwe geluid van ENERGY | The Network:

CONNECT
Ferry Corsten
ATB
Simon Patterson
Jochen Miller
Kutski
Lange
Airbase

EXECUTE
Eddie Halliwell
Marco V
Sander Kleinenberg
Tocadisco
Wolfgang Gartner
AN21
Hardwell

PLAY
Tiƫsto
Sander van Doorn
Avicii
Moguai
Wippenberg

De namen uit de CONNECT room hebben weinig introductie nodig. Met alleen al een extra lange set van Ferry Corsten en Jochen Miller - als dirigent van ENERGY's anthem 'Classified' - weet deze area zich verzekerd van een meer dan indrukwekkende muzikale invulling. Tel daarbij op het kenmerkende geluid van Simon Patterson en de uitkomst is er een voor in de boeken.

In de EXECUTE room staat een gemengd gezelschap van artiesten, herkenbaar aan een stevige cross-over sound – van trance tot electro met Marco V die zich als pionier al jaren hard maakt voor deze mix van geluiden. Artiesten die met baanbrekende producties een geheel eigen 'DNA' hebben gecreĆ«erd zoals Wolfgang Gartner die Beethoven's Vijfde Symphonie verrassend onder handen heeft genomen.

De PLAY room wordt bemand door een vijftal artiesten, die zich niet in een hokje laten stoppen. Zowel Tiƫsto als Sander van Doorn als Avicii hebben hun blik op de toekomst gericht. Tiƫsto : "Ik vind het belangrijk om je continue te blijven ontwikkelen als artiest. Trance blijft mijn rode draad maar ik ben meer eclectisch gaan produceren en draaien. De makkelijkste weg is om altijd voort te blijven borduren op een muzikale succesformule, maar ik zoek meer diepgang en in mijn ogen dus vooruitgang." Sander van Doorn heeft altijd al bestaande hokjes op de schop genomen, met remixen voor bands als The Killers en Depeche Mode. Hetzelfde geldt voor Avicii, die in 2009 de prestigieuze Breakthrough DJ/Producer award won.

Alle DJs zijn op hun manier voorvechters van het verfrissende geluid waar ENERGY voor staat.
Klik om te vergroten...

Nog meer mensen die hiernaartoe gaan? Ik heb in ieder geval m'n kaartjes al binnen :grin:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoe commercieel kun je gaan als je zelfs house gaat draaien op iets wat ooit n trance feest was verschrikkelijk. dit soort feesten moet je boycotten. maajja de dagjes mensen zullen toch wel gaan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."