Ik weet wel dat er vorige keer bij Freax in November er wel beetje strenge beveiliging was.. maar ik geloof niet dat ze echt naar je ID keken..
Als je in de buurt woont gewoon de gok wagen?
En als je er volwassen uit ziet.. en als jij over een weekje ofzo 18 wordt doen ze ook vast niet moeilijk.
Ik liep als 17 jarige ook vrolijk rond op Q-base e.d dus je kan het proberen!
#3
Hmm... was het vorige keer uitverkocht? Dan raak je ticket sowieso wel kwijt .
#4
Ja dat is ook zo, wij hadden die zelfde avond een ticket verkocht op utrecht en had een auto dus wij mooi een lift .
Denk dat het deze keer ook best eens uitverkocht zou kunnen zijn.
Vorige keer erg goed feest ^^!
#5
Weer een editie van FreaX! zaterdag 5 maart 2011
23:00 - 07:00
Tivoli de Helling
Utrecht.