Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGedrogeerd worden tijdens uitgaan

Gedrogeerd worden tijdens uitgaan

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TessamilouLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo lieve mensen, ik ben een tijdje geleden gedrogeerd tijdens het uitgaan. Nou heb ik daar een vraagje over: zijn er hier nog meer mensen die zo'n dergelijke ervaring hebben (bij zichzelf of bij vrienden) of nog beter: die anderen wel is gedrogeerd hebben (of een vriend/vriendin/kennis die dat wel is heeft gedaan).Ik beloof dat ik daar niet boos om word, het is puur een interesse vraag. Ik maak een artikel hierover namelijk, dus vandaar :).
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij is dit een keer bij mij gebeurd toen ik 16 was op vakantie op Texel. Ik had een black out en heb me zo abnormaal gedragen dat het geen normaal 'veel te dronken' gedrag had kunnen zijn . Plus ik was een groot gedeelte van de avond bij mensen die ik niet kende, en na één specifiek wijntje weet ik helemaal niks meer (de rest is me verteld). Ze hebben me naar de tent gedragen toen :")
Dag daarna was echt één van de ergste dagen van mijn leven. Ik kon oprecht nog geen twee stappen zetten of ik moest weer zetten, en niet weten wat je gedaan hebt is op je 16e echt wel echt heel erg eng.
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, nog nooit overkomen. Bestel al jaren 2 dranktjes bij binnenkomst, 1 drink ik op, de andere laat ik de hele avond staan in de hoop dat iemand er iets indoet, en drink ik op einde van de avond op.
maar zonder gekheid: Wel van een kennis gehoord dat wij wat mdma in drankje van zijn vaste vriendin had gedaan als "verrassing" (gebruiken samen wel vaker) maar ik kan om dat soort fratsen niet echt lachen.
J
Jantje001Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Zal wel weer. Laat me raden, je hebt iets te veel gedronken en dan "heeft er iemand GHB in je drankje gedaan"?
D
DrokzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet meegemaakt met uitgaan, wel op mijn werk.
Ikzelf niet overigens, een klant.

Ik werkte op een vakantiepark in de horeca en het park zat bomvol feestgangers want het was een dag voor Q-Base 2012, en ik woon/werk daar vlakbij.

Stond achter de kassa en er was niet veel te doen, zat een vriendengroep van zo'n 20 personen en opeens zag ik dat er eentje heel langzaam onderuit zakte en van zijn stoel af gleed.
Ik schrok behoorlijk net als zijn vriendengroep, we hebben kort geprobeerd hem bij bewustzijn te brengen en zijn pols gevoeld, maar geen risico genomen en ik heb gewoon een ambulance gebeld waarna hij samen met iemand van zijn groep naar het ziekenhuis is gebracht.

Dag later moest ik weer werken en hij kwam toen langs met die kerel die met hem meeging naar het ziekenhuis om even te bedanken en te vertellen wat ie had, bleek dat er GHB in zijn drankje was gedaan en dat moet wel door iemand uit zijn vriendengroep zijn gebeurd want ze waren pas net aangekomen en er was verder helemaal niemand behalve zijn groep.

Erg triest als je zo'n vrienden hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."