#1
Niet meegemaakt met uitgaan, wel op mijn werk.
Ikzelf niet overigens, een klant.
Ik werkte op een vakantiepark in de horeca en het park zat bomvol feestgangers want het was een dag voor Q-Base 2012, en ik woon/werk daar vlakbij.
Stond achter de kassa en er was niet veel te doen, zat een vriendengroep van zo'n 20 personen en opeens zag ik dat er eentje heel langzaam onderuit zakte en van zijn stoel af gleed.
Ik schrok behoorlijk net als zijn vriendengroep, we hebben kort geprobeerd hem bij bewustzijn te brengen en zijn pols gevoeld, maar geen risico genomen en ik heb gewoon een ambulance gebeld waarna hij samen met iemand van zijn groep naar het ziekenhuis is gebracht.
Dag later moest ik weer werken en hij kwam toen langs met die kerel die met hem meeging naar het ziekenhuis om even te bedanken en te vertellen wat ie had, bleek dat er GHB in zijn drankje was gedaan en dat moet wel door iemand uit zijn vriendengroep zijn gebeurd want ze waren pas net aangekomen en er was verder helemaal niemand behalve zijn groep.
Erg triest als je zo'n vrienden hebt.
Ikzelf niet overigens, een klant.
Ik werkte op een vakantiepark in de horeca en het park zat bomvol feestgangers want het was een dag voor Q-Base 2012, en ik woon/werk daar vlakbij.
Stond achter de kassa en er was niet veel te doen, zat een vriendengroep van zo'n 20 personen en opeens zag ik dat er eentje heel langzaam onderuit zakte en van zijn stoel af gleed.
Ik schrok behoorlijk net als zijn vriendengroep, we hebben kort geprobeerd hem bij bewustzijn te brengen en zijn pols gevoeld, maar geen risico genomen en ik heb gewoon een ambulance gebeld waarna hij samen met iemand van zijn groep naar het ziekenhuis is gebracht.
Dag later moest ik weer werken en hij kwam toen langs met die kerel die met hem meeging naar het ziekenhuis om even te bedanken en te vertellen wat ie had, bleek dat er GHB in zijn drankje was gedaan en dat moet wel door iemand uit zijn vriendengroep zijn gebeurd want ze waren pas net aangekomen en er was verder helemaal niemand behalve zijn groep.
Erg triest als je zo'n vrienden hebt.