Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMuziekinstrumenten en drugs

Muziekinstrumenten en drugs

1 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
Hallo allemaal,

Ik was erg benieuwd wat jullie zo allemaal voor instrumenten bespelen? Muziek en drugs kan een positief resultaat hebben. Mij lijkt het bijvoorbeeld geweldig om piano te spelen onder invloed van MDMA. Soms luister ik muziek als ik flink strak sta, en dan is het soms net alsof de muziek een deel van mij wordt. Een intens gelukkig gevoel is dat. En stel je nu voor dat je de muziek zelf maakt. Hoe kan dit anders dan positief uitpakken?

Voor de psychonauten onder ons met de nodige tripervaring, misschien is een instrument spelen terwijl alle gitaarsnaren als felle regenbogen om je handen krullen wel een super ervaring? Stimulerende creatief makende middelen, zoals bijvoorbeeld speed of een joint, hoe gaan die samen met muziek instrumenten?

Voor mij is piano spelen een uitlaatklep en ik kan me voorstellen dat drugs deze ervaring kan verrijken. (Hoewel het me bijvoorbeeld niet heel tactisch lijkt als je salvia gaat roken voor je aan de haal gaat met je basgitaar maar je snapt wat ik bedoel.)
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
Hey!

Muziek en drugs is zoooooooo lekker:hearteyes:
Of ik nu vol sta te dansen op een feestje met een lijntje speed op, of lekker thuis op de bank zit te chillen met een blowtje, van muziek wordt ik gelukkig!

Ik speel gitaar in een metal bandje.
Ik vind het spelen heel lekker als ik coke heb gebruikt:hearteyes: snelle stukken spelen gaat dan ook makkelijker.
Als ik regelmatig gebruik merk ik dat ik nieuwe nummers sneller leer en meer inspiratie heb bij het schrijven van eigen shit.
Heb inmiddels al bijna 4 weken geen coke meer gebruikt en mis nog steeds wel een beetje die focus en concentratie bij het spelen.:persevere:

Gitaar spelen als ik geblowd heb is ook heel fijn maar ik merk dan wel dat ik meer fouten ga maken:sweatsmile:

Muziek maken onder invloed van mdma heb ik nog nooit eerder gedaan maar aangezien ik van mdma lekker in men eigen wereldje ga en niet lang op 1 ding kan focussen denk ik niet dat muziek maken dan een success zal worden haha!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."