#1
Dat zijn zeker toffe apparaten, maar ik heb er al zoveel. Mocht ik de loterij winnen staat die tempest wel in de top 20 dingen die ik nog wil hebben. tot die tijd doe ik het maar met alle apparaten die ik wel heb.
2000 euro uitgeven aan zo'n apparaat is ook meer weggelegd voor de echte analoge freaks. Maar vet zijn ze zeker, ik heb er wel mee lopen spelen in de winkel.
2000 euro uitgeven aan zo'n apparaat is ook meer weggelegd voor de echte analoge freaks. Maar vet zijn ze zeker, ik heb er wel mee lopen spelen in de winkel.