Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoede natuurlijke partydrugs

Goede natuurlijke partydrugs

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KingggLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heyy wat vinden julie fijne natuurlijke drugs voor op een feestje
Alvast bedankt!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Een lekker biertje!
K
KingggLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja zeker! Maar ik bedoel zoals truffels lsa...
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wist je dat:

LSD zoals die op je zegeltje zit op een niet natuurlijke wijze geproduceerd wordt, en dat het natuurlijke LSA wordt omgezet naar dezelfde LSD als die op je zegel zit wanneer het in je lichaam komt?

Als je daar over gaat nadenken, kan het dan zijn dat LSD dan toch natuurlijk is, ondanks dat je het ook op een niet natuurlijke manier kan produceren?

Als je nog een stapje verder gaat dan zou je kunnen constateren dat chemische reacties alsmede nucleaire verschijnselen gewoon zonder mensen tot stand kunnen komen en daarmee per definitie een natuurlijk verschijnsel zijn.

En in dat verlengde zou je dan kunnen zeggen dat alle stoffen en drugs natuurlijk zijn, ook de chemisch gemaakte.
K
KingggLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja maar ik heb tog liever iets natuurlijk uit een plant dan uit een batterij of wc onstopper enzo haha
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@Kinggg
Waarom?
Natuurlijk of niet natuurlijk zegt niks over de schadelijkheid.

Je kan door middel van chemie lichaamseigen stoffen produceren met nul schadelijkheid, en je hebt aan de andere kant planten die uiterst giftig en zelfs dodelijk zijn.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
acht.zes zei:
En in dat verlengde zou je dan kunnen zeggen dat alle stoffen en drugs natuurlijk zijn, ook de chemisch gemaakte.
Klik om te vergroten...
Ik ben het helemaal met je eens hoor @acht.zes maar ik zou het wel precies andersom gezegd hebben.
Elke stof in de natuur is door een chemische reactie ontstaan waardoor eigenlijk alles chemisch is.
K
KingggLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oke ik zal mijn vraag anders formuleren dan zijn er fijne legale partydrugs buiten alcohol?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alcohol is hèlemaal geen fijne partydrug.....!!!!!
Dat is een groot misverstand!
Hoe te losser, vrijer jij wordt, hoe te vervelender je voor de anderen om he heen wordt.....!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien nog wat meer uitroeptekens, dan ben je nog overtuigender.

Die honderden duizenden mensen die elk weekend feesten met alcohol moeten eens horen dat ze het helemaal fout hebben.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
@Yceman224 & @Mindless
Mensen zijn geneigd om hun eigen ervaringen met bepaalde drugs te veralgemeniseren.

Maar dat is grote bullshit. wat voor de een niet goed gaat werkt of verkeerd loopt werkt voor de ander wel. Dat @Yceman224 vervelende ervaringen heeft gehad met alcohol en er zelfs verslaafd aan geraakt is dat is gewoon een persoonlijk ding van hem. Er zijn heel veel mensen die al dan niet regelmatig van een goed glas genieten zonder daar vervelend van te worden, er in de problemen mee komen of er verslaafd aan raken.

Dus @Yceman224, spreek voor jezelf a.u.b.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wel aan.
Ik spreek uiteraard der zaak voor mezelf.
En, wat ik in mijn persoon heb mogen meemaken.
Voorts, daarbij, wat anderen tegen mij hebben verteld, zijnde h u n ervaringen.
Niks meer, niks minder.

Ik zie, dat mijn reactie, tot verdere reactie geleid heeft.
En wat mij betreft, ieder het zijne.
Er hadden wellicht wat minder !!! Mogen staan, dat zou kunnen. Ja.0
Als men dat zo ervaart, dan sorry.
Ik kan er verder van zeggen:
Wie de schoen past, die trekke hem aan.
Ik wilde niet onnodig tegen schenen schoppen, hoor....
Maar ja. Idd. Ik heb qua alcohol wél wat mogen meemaken....en ook vele, vele mensen om mij heen.
Feestjes, knokpartijen, ongevallen, vanalles.
Geen uitroeptekens wellicht, dat was veter geweest, maar, ik neem niets van mijn stellingname terug, ik sta in dit geval voor wat ik gezegd heb.
Natuurlijk moet iedereen het allemaal voor zichzelf uitmaken. Dat doe ikzelf ook.
Voila.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."