Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 dagen festival

2 dagen festival

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
Bas SmeetsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal,

Wanneer je een festival hebt van minimaal 2 dagen. Wat doen/drinken/gebruiken (noem het zoals je wilt) jullie dan? Ik heb dit weekend dus een festival van 2 dagen. De meeste mensen uit de groep waar ik mee ga, gaan alle 2 de dagen aan de xtc, ondanks mijn afraden. Ik ga de eerste dag aan de drank en de 2e dag aan de xtc.

Ik vraag me af wat jullie nu altijd doen...
M
MisfitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey Bas,

Allereerst wil ik zeggen dat ik het verstandig vind dat je niet 2 dagen achter elkaar xtc wilt gebruiken.
Als je wilt gebruiken op een festival van meerdere dagen is het belangrijk om de drugs die jou de grootste kater en je lichaam het meeste belast op de laatste dag te gebruiken. Het zou zonde zijn als je een dip ervaart op een van de dagen omdat je op bijvoorbeeld dag 1 mdma hebt gebruikt.
Zoals je zelf zegt kan je de eerste dag een biertje drinken en de tweede dag xtc gebruiken. Naast xtc zijn er ook een aantal andere drugs die goed op een festival te doen zijn, zo had ik laatst een lage dosis lsd gebruikt (40ug) op Nomads wat goed beviel.
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel goed dat je niet 2 dagen XTC gaat doen!
Deze vraag os vaker gesteld op dit forum.

Houd er ook rekening mee dat XTC niet de hele dag werkt! Ik heb xtc op de laatste dag gepakt en pas om 18 uur.

De 1e dag kun je nuchter doen. Of inderdaad wat biertjes. Of een andere drugs. Ik had zelf 2cb. Maar ook die pas in de avond gepakt.

2-3 dagen volledig hele dagen van de kaart zijn gaat niet. Moet je wellicht ook niet willen :)
Ik vind het nuchter ook net zo leuk
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga niet naar festivals. Simpel. Te veel lawaai, mensen die overgeven van de drank, stank en mensen die wild doen. Drugs zijn heel interessant ja, maar niet iedereen begint er aan omdat ie van feestjes houdt.
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jij bent ook de meest gezellige :tearsofjoy:
Maar prima dat jij niet gaat.
Bas dus wel. Veel plezier Bas

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."