Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe zit jouw drugsgebruik eruit op een avond?

Hoe zit jouw drugsgebruik eruit op een avond?

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo

Hoe ziet jouw avond als je uitgaat eruit op vlak van drugsgebruik? Hoeveel gebruik je en hoeveel combineer je?
En wat zijn jouw favo tips/combinaties om optimaal van je avond te genieten?

Als ik vroeg begin (met voordrinken bij vrienden enzo) wordt er natuurlijk beetje gedronken en doe ik een lijntje of twee
coke als ik dat al niet gedaan heb die week. Dan naar de club wat MDMA/XTC met een beetje keth op mijn hoogtepunt, dan op de avond
wat XTC/Keth bijpakken en op het einde een lijntje coke om fris thuis te geraken.

Jullie?

Thx
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Begint meestal met alcohol. Jointje erbij. Lijntje speed. Meer alcohol. Meer joint. Meer speed. Etc.
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op een goeie dag/avond begin ik met alcohol pep en jointjes, vervolgens later op de dag/avond/nacht is het tijd voor de MDMA, dit combineer ik dan met jointjes en keta. Vervolgens tegen het einde aka laatste uurtjes begin ik aan de GHB om de comedown te verzachten en de scherpe randjes van de mdma en pep te dempen. De ghb blijf ik dan doseren tot ik in bed lig eigenlijk. Als er een after is is het meestal ghb en keta nog alleen. Dit is trouwens alleen van toepassing bij festivals/goeie feesten.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou ja, het gebruik in mijn vriendengroep verschilt heel erg. Sommige mensen drinken niet, andere mensen smoken niet, weer andere mensen doen geen ketamine/ballonnetjes, dus op een "doorsnee" avond zit iedereen gewoon lekker z'n eigen ding te doen terwijl ik in m'n eentje of samen met nog iemand 4-6 lijntjes op een avond doe of zo. Af en toe smokete ik ook nog bij, maar het is nu echt al de zoveelste keer geweest dat wiet niets of alleen maar negatieve dingen toevoegt aan mijn trip, dus dat doe ik niet meer.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Te veel te vaak te snel.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ligt eraan welke avond van de week =p

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."