#1
Okay. Sorry ![:(]()
In juli heb ik een soortgelijk topic van je gesloten omdat koop en verkoop, ook van tickets, via het forum niet de bedoeling is. Dat is het nog steeds niet. In de toekomst dus ook niet meer doen graag.Yo
Iemand hier die deze vrijdag 16 september naar Renier Zonneveld in de Kompass (Gent) gaat?
Zo ja, even meeten?
*Modknip*
De house is een beetje de Rock 'n Roll van de jaren negentig geworden.Eenheidsworst techno, mij niet gezien.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."