grinnik, das wel leuk ja, heb je dan wel stroom voor van de winter want dan groeit er nix he. Je moet dan op zn minst een magnetronmaaltijdje kunnen eten
#2
Afgelopen week met een maat van me paddestoelen gegeten, khad tweederde van n portie op, kheb al n aantal keren hogere hoeveelheden gepakt, en de nodige vervormingen vaak zat gezien, maar dit was echt het vetste wat ik ooit heb meegemaakt op shrooms. we zaten buiten op het balkon een dikke joint te roken, en we waren er al goed aan. Op een gegeven moment kijk ik om me heen, en het leek net alsof het huizenblok waarin hij woont op n waterplas dobberde of iets dergelijks.. toen ik me eenmaal begon te concentreren op de beweging, ging het hele huizenblok ineens heen en weer, zoiets als villa volta in de efteling. Voor de rest was de trip redelijk helder, maar dit was echt lachen.
Iemand anders nog extreem rare ervaringen gehad op paddestoelen?
#3
ik had besloten een hut te gaan bouwen en zelf eten te gaan verbouwen daar en daar(in het bos op terschelling) voor altijd blijven.
dat was de eerste keer trippen
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.