Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer paddos

1e keer paddos

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
kwil vrijdag de 1e keer paddos doen, maar klopt het dat als je n beetje zenuw8tig bent dat je dan mteen bad gaat of wat dan ook? moet je je helemaal top voelen anders moet je t niet doen? ik ga het trouwes buiten doen maar we hebben een goeie plaats waar niemand komt en waar we wel chille zitten. sowiso wille we een choco reep eten van 16 euro, iemand enig idee hoeveel we zoude moete eten, iedereen 1/3?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
krijg je wel een heftige trip van een reep? dus de egte paddo ervaring? want heb mensen horen zeggen dat je pas de " egte " trip krijgt van paddestoeltjes zo eten
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Van een reep kan je met zn 3en trippen, Begin met 1 stukje, als ie goed gevallen is(je bent heel lacherig en zit vol energie) snoep je een stuk bij.

ik raad aan: 1 reep voor 2 personen.


Als jij bang bent dat je bad gaat moet je het niet doen, met tryptamines kan je als het ware je eigen trip maken, als jij de hele tijd denkt ik ga verkeerd ik ga verkeerd dan ga je ook verkeerd!

Je moet gewoon aan kleuren denken, en aan bijvoorbeeld groot, klein, ver enzo dat ga je dan zien is vet lijp :grin:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had een hele leuke trip, het begon met lachen en veel energie, toen halucinaties, wat eindigde in een diep onderzoek naar mezelf(filosoferen)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nouja. Je moet eigenlijk even door het paddestoelen eten heen he. Dat hoort eigenlijk wel zo :P.
Maargoed. iedereen is zenuwachtig als ze gaan trippen. Zeker de eerste keer dus daar hoef je, je niet zo druk om te maken. Als je helemaal niet zenuwachtig bent onderschat je het duidelijk en kan het slechter uitpakken. Maar trouwens. Echt bad gaan gebeurt niet zo snel. Het kan op bepaalde momenten niet zo leuk zijn en je kan een beetje in paniek raken. Maar denk dan niet meteen dat je helemaal bad gaat want dat gebeurt niet zomaar.
Veel plezier!!! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."