Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfilmen

filmen

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn volgende paddotrip ga ik doen met 2andere vrienden meisje/jongen
we gaan het wss savonds/snachts doen, buiten en af en toe leuke dingen filmen
we hebben alle3 al een aantal x paddestoelen genomen dus we zijn benieuwd hoe het zal aflopen, iemand nog tips?
tripreport volgt :wink: :wave:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oh leuk! Ik heb geen tips voor jullie.. maar ik weet zeker dat je tijdens de trip 100 ideën opkomen om te doen!

Ben benieuwd naar je report! Wanneer ga je het doen?

Ik ga mijn volgende trip ook filmen! :grin:
Met 4 vrienden en één iemand gaat ons filmen.. waus!
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
normaal gezien volgende week zondag, we gaan gewoon af en toe filmen, en elk om de beurt, ik hoop alleen maar dat er nix met die (dure) camera gebeurd :(
mja we zullen voorzichtig zijn :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
ey! veel plzier dan makker! Idd hopen dat er niks met die cam gebeurd.
Wij laten een 'sitter' filmen. En anders kan je hem misschien op een bureau of kast zetten..zodat hij gewoon blijft filmen... oh nee.. jullie gaan buiten filmen hè!.. achjah!

Hopen dan maar :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
beetje voorzichtig zijn met die camera en da lukt wel dan
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je moet er maar zin in hebben.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja we doen buiten en een sitter... daar ben ik ni voor, nuchtere mensen halen je uit je trip, je kan er geen "drugs-conversaties" mee hebben en ze brengen je terug naar de realiteit+ voor de sitter is het ook ni echt leuk

@deranged tuurlijk hebben we er zin in :mrgreen:
zo negatief altijd.... :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."