Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstruffels

truffels

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#1
hier ben ik dus best in geinteresseerd heb DF ff doorgespit en sites gelezen maar daar staan de usual dingen op.. nou mijn vraag jullie ervaringen?

*heb je wel visuals en duren die erg lang?
*hoe ervaarde je het?
*kan je ze nemen als je daarna terug moet naar je ouders de niet weten dat je drugs gebruikt/hebt gebruikt?
*blijf het allemaal nog een beetje realistisch?
*goede plaats om ze te gebruiken?
* nog verdere info?

alvast bedankt :wave:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ligt aan de dosering die je tot je neemt.
Meestal volstaat 8,5 gram truffels aan een milde trip.
Visuals zijn een beetje in golven en ja je kunt weer terugkeren naar je ouders na zo een 5-7 uur.
Het enige wat echt blijft hangen zijn je ervaringen.
Ik beschouw paddestoelen niet echt als drugs aangezien je er niet zozeer verslaafd aan kan raken.
Ik zelf zou er voor kiezen het wel te vertellen aan je ouders juist omdat je er een bepaalde ervaring mee krijgt en ze gerust te stellen dat je het niet snel weer zal doen.
Mijn ouders zijn wel altijd huiveig geweest voor welke vorm van drugs ook maar hebben er volledig vrede mee dat ik ze heb gebruikt.

Veel suc6 Lot!!
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dankje Pasquali :grin:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
lot zei:
*blijf het allemaal nog een beetje realistisch?
Klik om te vergroten...

dat weet je nooit bij paddestoelen. de ene keer ben je bij een hele portie nog gewoon helemala bijde wereld en kun je alles goed aan,en de volgende keer ben je bij een halve portie helemaal de weg kwijt. je moet gewoon zorgen dat je ervoor durft te gaan en dat je wat er komt gewoon accepteerd, go with the flow :wave:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
lot zei:
hier ben ik dus best in geinteresseerd heb DF ff doorgespit en sites gelezen maar daar staan de usual dingen op.. nou mijn vraag jullie ervaringen?

*heb je wel visuals en duren die erg lang?
*hoe ervaarde je het?
*kan je ze nemen als je daarna terug moet naar je ouders de niet weten dat je drugs gebruikt/hebt gebruikt?
*blijf het allemaal nog een beetje realistisch?
*goede plaats om ze te gebruiken?
* nog verdere info?

alvast bedankt :wave:
Klik om te vergroten...
- begin met een halve portie
- doe het alleen met je beste vrienden/vriendinnen
- doe het met niet te veel de eerste keer
- doe het in een vertrouwde omgeving waar liefst geen of toch niet te veel volk voorbij komt
- pak toch zeker 6 tot 8 uur voor terug naar je thuis terug te keren.
- doe het alleen wanneer je er echt goesting in hebt, en best zeker niet doen wanneer je kopzorgen hebt
- lach de persoon die ook aan het trippen is niet uit, of vertel hem niet dat hij er erg gek uitziet ofzo, je hebt erbij zitten die dan echt beginnen na te denken.
tuurlijk als je merkt da iedereen zich is aan het kapotlachen en perfect amuzeerd dan maakt het geen hol uit.
ik heb eig nog nooit slechte gedachtes gehad tijdens het trippen.
ik zit me altijd gewoon kapot te lachen met alles en iedereen.
heb al heel veel tussen nuchtere mensen getript en op plaatsen waar heel veel volk komt die allemaal nuchter zijn, die mensen weten wel meestal niet wa er gebeurd, of ze denken da iik ergens uit een gekkenhuis ontsnapt ben ofzo.
maar maakt allemaal geen hol uit, lachen is de boodschap.
staat het ze niet aan en kijken ze lastig, dan schakelen we over op uitlachen :wink:
(zo doe ik natuurlijk wel alleen op plaatsen waar ik zeker ben dat ze me nie kennen :wink: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."