#1
sinds wanneer wacht men tot men 18 is voor naar een coffeeshop te gaan? 


zal dan wel de moeite waard zijn om te wachten zekershihuandgi zei:sinds ik bij de noob-shop studio 69 in maastricht ben buitengesmeten,
kwas te jong,
nog 4 maandjes en ik mag binnen![]()
![]()

Hempy zei:heaven, missisipi, smoky's, macxy's (vooral de maxcy's en de heaven zijn goed)![]()

shihuandgi zei:ik ga eens paddo's gebruiken, en als ik hier niets van voel!!! dan weet ik zeker dat ik immuun ben tegen drugss ofzo,
volgens mij zit ik gwn mijn geld weg te smijten aan die smartshop boel...

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."