Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscatmint

catmint

28 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#1
sinds wanneer wacht men tot men 18 is voor naar een coffeeshop te gaan? :mrgreen:
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#2
sinds ik bij de noob-shop studio 69 in maastricht ben buitengesmeten:confused:,

kwas te jong,

nog 4 maandjes en ik mag binnen:) :)
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#3
shihuandgi zei:
sinds ik bij de noob-shop studio 69 in maastricht ben buitengesmeten:confused:,

kwas te jong,

nog 4 maandjes en ik mag binnen:) :)
Klik om te vergroten...
zal dan wel de moeite waard zijn om te wachten zeker
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#4
bwa,

de moeite kunt ge het niet noemen,

ik wil gwn wiet das al!:)


kmag er gwn ni binne:tongueout:
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik woon zelf in Maastricht en daar zijn zoveel shops waar je mischien wel binnekomt :P Waarom probeer je alleen de orginal 69, wat niet eens een hele goede shop is.
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#6
heaven, missisipi, smoky's, macxy's (vooral de maxcy's en de heaven zijn goed) :stoned:
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#7
wel, omdat ik geen andere shop ken :(

ik heb ook in dezelfde straat een coffeeshop gezien maar die was onder verbouwing ofzoiets:)


voor de rest weet ik daar geen coffeeshops zijn:(


Hempy zei:
heaven, missisipi, smoky's, macxy's (vooral de maxcy's en de heaven zijn goed) :stoned:
Klik om te vergroten...


ken ik niet:(, heb totaal geen idee waar ze zouden liggen:),

mischieen een tip? :mrgreen:
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ga eens paddo's gebruiken, en als ik hier niets van voel!!! dan weet ik zeker dat ik immuun ben tegen drugss ofzo,

volgens mij zit ik gwn mijn geld weg te smijten aan die smartshop boel...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
shihuandgi zei:
ik ga eens paddo's gebruiken, en als ik hier niets van voel!!! dan weet ik zeker dat ik immuun ben tegen drugss ofzo,

volgens mij zit ik gwn mijn geld weg te smijten aan die smartshop boel...
Klik om te vergroten...

nou, ik kan je garanderen dat je van paddo's echt wel wat voelt...

anders vreet ik mn schoen op... :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."