#1
veel bladeren heb ik gehoord
je zou er beter thee van trekken denk ik of kauwen
het extract is beter om te roken omdat er omdat er dan meer stoffen in een kleinere hoeveelheid zitten die werkzaam zijn
je zou er beter thee van trekken denk ik of kauwen
het extract is beter om te roken omdat er omdat er dan meer stoffen in een kleinere hoeveelheid zitten die werkzaam zijn