Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssalvia

salvia

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
shivaLid
01-01-2024, 00:00
#1
veel bladeren heb ik gehoord
je zou er beter thee van trekken denk ik of kauwen
het extract is beter om te roken omdat er omdat er dan meer stoffen in een kleinere hoeveelheid zitten die werkzaam zijn
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
mja kheb het dus gisteren gedaan
een pijpje volgestopt met bladeren

met zo'n stormbrikee er op en dan diep trekken en lang inhouden..

Ik voelde dus wel iets.. de sfeer werd een beetje anders en de kleuren zagen er lichtjes anders uit en mijn denkwijze was lichtjes verward.. het was eigenlijk te vergelijken met weed, maar iets lichter en niet zo loom

was wel leuk, maar niet bevredigend genoeg, volgende keer ga ik eens een extractje uitproberen :)
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeller zei:
mja kheb het dus gisteren gedaan
een pijpje volgestopt met bladeren

met zo'n stormbrikee er op en dan diep trekken en lang inhouden..

Ik voelde dus wel iets.. de sfeer werd een beetje anders en de kleuren zagen er lichtjes anders uit en mijn denkwijze was lichtjes verward.. het was eigenlijk te vergelijken met weed, maar iets lichter en niet zo loom

was wel leuk, maar niet bevredigend genoeg, volgende keer ga ik eens een extractje uitproberen :)
Klik om te vergroten...

Grappige shit :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."