Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbijna mijn eerste TRIP!

bijna mijn eerste TRIP!

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
billyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zal zeer binnenkort mijn eerste trip gaan beleven! smoke af en toe hasj/weed. maar verder niks....

ik had eerst een beetje angst voor een badtrip, maar de laatste tijd word ik alleen van het idee al erg vrolijk!

ik wil echt trippen en hoop op een mooie belevenis.... vandaar dat ik echt moet weten waar ik het beste mee kan beginnen, zijn dat de mexicaanse paddos of truffels?? en werkt een halve portie altijd of kan dat te weinig zijn???

binnenkort zal ik ook ''experienced'' zijn, waar onze vriend Jimi over zong....
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met de zoekfunctie kan je je antwoorden denk ik ook wel vinden. Staat bovenaan onder het grote glanzende 'drugsforum.nl'.

Maar: Een halve portie is meestal genoeg voor de eerste keer, het hangt van je lichaams gewicht af. Als je heel groot en/of dik bent kan het zijn dat je er wat weinig van voelt.

Beginnen met mexicaanse is een goed idee voor de meesten maar daar kan ik niet over oordelen; ik begon zelf met een hele portie hawaiiaanse (en ik weeg heel weinig). Ik had toen een trip van 10 uur. Het ligt er helemaal aan hoe je je eerste trip wilt, mij beviel het 'sterk' beginnen wel; maar dat ligt voor iedereen anders.

Als je de eerste keer het een beetje gematigd wil houden en meer 'van het gevoel wil proeven' kan je beter beginnen met een halve portie.

Veel plezier d'r mee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."