Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsthaise even mild als de mexicaanse???

thaise even mild als de mexicaanse???

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
billyLid
01-01-2024, 00:00
#1
beste paddoers!

volgend week ga ik voor het eerst trippen, nu wil ik rustig beginnen, halve portie truffels of mexicaanse,daar twijfel ik nog over, dus liep ik maar , hier in utrecht, een smartshop binnen en vroeg van welke nou wat milder is....

nou, mexicaanse blijken toch lichter te zijn, truffels zijn heel erg ''brain'' vertelde hij..mmm

maar goed, hij zei verder dat thaise ook kunnen, zijn die niet veel zwaarder dan??? volgens hem visueler ,maar niet zwaarder of wat dan ook.... trouwens kon gewoon een hele portie op volgens hem, ik weet niet o fhet allemaal klopt...........
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik vind truffels echt heel erg fijn...
relaxt, geen chaos in mn hoofd
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
achjah, het is allemaal verschillend per persoon.
Maar over het algemeen worden de mexicaantjes als 'lichter' ervaren.

Ik zou persoonlijk dan ook met de mexicaantjes beginnen :)
Sterker nog.. mijn advies is altijd: een halve portie.

Ik begon ooit met een hele... en wist NIET wat me overkwam! ^.^
Totale chaos!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
HAWAIAANSE ZIJN HEEL EN HEEL ERG VEEL STERKER!

damn ik heb daar zelfs een ''echte'' trip mee gehad

uitleg:

het lijkt op een uittreding maar is net iets anders, het komt er op neer dat je niet direct hoeft te bestaan want alles wat er is zijn wolkjes van regenboogjes (rust), in een plaats zonder ruimte en tijd... ik ben hier zeker een uur geweest... ik lag op de grond met mn ogen open..trouwens het maakte toen niet uit of ik mn ogen open of dicht had want ik zag toch precies hetzelfde... het was niet onplezierig of fijn, het was gewoon harstikke interessant... ik ben nu ook echt van mening dat wij deze wereld alleen zien op de manier die we willen zien! ik heb ook ergens gelezen dat dit een voorbeeld is van een geslaagde psychedelische reis!
ik ben benieuwd wie dit ook heeft ervaren!

groetjes!
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben van beide een keer een hele portie genomen. Ik moet zeggen dat de thaise een stuk sterker zijn ( vooral visueel ). De mexicaanse vond ik een beetje slap.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."