Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo vraag..

Paddo vraag..

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga zaterdag met een maat paddo's eten :hearteyes:
nu is mijn vraag kan ik dan van mijn verse paddo's gewoon thee zetten of moet ik ze dan eerst drogen?

Ik ga PROBEREN :mrgreen: om een live verslag hier neer te typen, en het lijkt me leuk om dan alle 2 wa te typen steeds :stoned: we gaan er ook bij blowen en we gaan media player op mn lcd tv aansluiten :sunglasses: dat leek me wel leuk :openmouth:


Tim
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het kan ja , maar ik zou gewoon ze vers eten. Dat is prima te doen en het werkt volgens mij veel beter ( weet ik overigens niet zeker! ) , maar 1 ding is zeker het zal iig niet beter werken als je dat doet. En ik zou zorgen dat er iemadn bij is die nuchter is en zorg voor wat zoetigheid ( geen chocola!!! ) dat kan je trip verminderen voor als het fout gaat. Verder van een live verslag schrijven komt niet veel terecht alleen als het helemaal niet goed werkt maar ja dan is de lol der af... veel plezier iig!
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja gewoon vers thee van trekken of in de soep verhakselen. Drogen duurt wel een tijdje geloof ik. Media player is wel een geinig idee maar het is veel leuker om stilstaande dingen te zien bewegen. Vloerbedekking in zeewier zien vervloeien of hout in kleurige bubbels zien is veel grappiger dan dat computergemaakte gemaal.

Oh hey en over dat chocola, ik las in dat boekje van Hoffman (bouwer van LSD) dat de indianen in het paddo ritueel alvorens paddestoeltjes te eten chocolatl dronken (chocolade melk?).....

Veel plezier in ieder geval Tim! Paddo's zijn echt goed.
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is niet mijn 1e keer :) maar heb nog niet echt een duidelijk antwoord, de een zegt da je er thee of soep van kan zetten en de ander zegt dat ik ze beter op kan eten omdat het dan beter werkt...

iemand ervaring met thee zetten van verse mexicaantjes ?
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eigenlijk maakt het niet zo heel veel uit.

wanneer je ze vers eet kan er eigenlijk niks mis gaan, dan komt de Phylocibine altijd gewoon netjes in je lichaam en hoef je eigenlijk niets anders te doen dan ze gewoon wegknabellen (al vinden de meeste mensen paddestoelen niet heel lekker).

Wanneer je er thee op soep van maakt moet je er rekening mee houden dat je water waarvan je de thee of soep gaat maken ff laat afkoelen voordat je de paddestoeltjes erin gooit. Phylocibine breekt namelijk af bij hoge temperaturen (boven de 90 graden). Verder moet je er ook ff opletten dat je geen suiker gebruikt bij de bereiding van de thee of soep, suiker remt namelijk ook de werking van Phylocibine. Mocht je een zoetstof willen gebruiken, neem dan honing. Verder moet je proberen de paddestoelen zo klein mogelijk te maken en raad ik je de stukjes ook mee op te eten en niet uit je thee of soep te filteren. Voorbereidingstijd: 20 tot 30 minuten.

Mocht je nog vragen hebben dat hoor ik het wel
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spirit Quest zei:
Eigenlijk maakt het niet zo heel veel uit.

Wanneer je er thee op soep van maakt moet je er rekening mee houden dat je water waarvan je de thee of soep gaat maken ff laat afkoelen voordat je de paddestoeltjes erin gooit. Phylocibine breekt namelijk af bij hoge temperaturen (boven de 90 graden).
Mocht je nog vragen hebben dat hoor ik het wel
Klik om te vergroten...

Nee dat was het :grin: thanks voor het duidelijke antwoord, dan ga ik er lekker thee van zetten zaterdag en eet ik de stukjes gewoon op, nu ga ik werken ik laat weten hoe het zaterdag was.

Tim :stoned:
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Veel plezier en succes :)
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#8
zal wel lukken :sunglasses: k heb er echt zin in kan bijna niej wachten :P
i
imbaneesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Leuk dat je het een keer probeert! Ik raad je wel aan _minimaal_ een halve portie te nemen, misschien heb je mijn tripreport gelezen of niet. maar ik had 1 halve portie op en het was wel heftig, alleen de visuals waren niet zo heftig als ik had gedacht.

veel plezier en ik wacht op je report!
d
diewietjahLid
01-01-2024, 00:00
#10
jep. hierow
mijn eerste keer paddo`s waren mexicaantjes en ik heb er thee van gezet.
en het werkte zker weten hoor :grin: beste ervaring ooit die eerste keer ^^
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#11
mijn 1e keer was ook kei rlext :mrgreen: nu weer :P hoop k :smoke: heb net een uur gelde paddo soep :beer: gemaakt en opgedronken was heerlijke soep trouwens :mrgreen:

nou ga k effe lekker van me trip genieten :hearteyes:
i
imbaneesLid
01-01-2024, 00:00
#12
en heb je genoten? maak een tripreport!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."