Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zoals in het tripreport topic is te zien heb ik gisteren paddos genomen. We willen weer met zn vieren aanstaande zaterdag weer paddos eten, misschien wel sterkere (hawaiiaanse misschien). Hier de vragen: Is dit mogelijk vanwege de eventuele tolerantie? Hoe vaak kan je paddos nemen per week? (lol) bedankt imbanees"
"Leuk dat je het een keer probeert! Ik raad je wel aan _minimaal_ een halve portie te nemen, misschien heb je mijn tripreport gelezen of niet. maar ik had 1 halve portie op en het was wel heftig, alleen de visuals waren niet zo heftig als ik had gedacht. veel plezier en ik wacht op je report!"
"ok, bedankt voor de informatie. we doen weer paddos, over 3 weken. zit dus een ruime tijd tussen. we houden het voorlopig nog bij de mexicaanse paddos, maar dan 3/4 tot 1 hele portie per persoon tripreport volgt dan weer! /imbaneesje"
"en heb je genoten? maak een tripreport!"