voor het vuur pak je beter een kaars (ca 600 °c). als je dan toch niet rechtstreeks inhaleert maar uit de bubbel.
#2
Heeft er iemand hier al eens savia verdampt ? Ik heb al gelezen dat het mogelijk is, maar dat de dosering moeilijk is. Maar, als je dat nu met bladeren gewoon doet ? Zo een beetje gedroogde bladeren goed verkruimelt in zo een smoke bubble of Vapo2 (lijkt op een gloeilamp) kan ik moeilijk geloven dat je daarvan teveel kunt van binnen krijgen ?
Verder, Salvinorum B en A verdampen aan 300graden celcius dacht ik. Is dit te bereiken met zo een grote aansteker (onder de vapo dan met de blauwe vlam) ?
Ik wil het eigenlijk wel eens proberen.. Maar zou eerst iemand willen horen die daar al ervaring mee heeft enzo.
(Ik zou deze manier (vermits veilig) willen proberen omdat die rook toch zooo hard aankomt en je zoveel bladmateriaal (1gram ofzo) zo vlug mogelijk en lang moet binnen krijgen best lastig zo..)
Greetz,
Argulas
#3
er zouden speciale vaporizers voor bestaan
#4
Zou het niet gaan in zo een smoke bubble ?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.