Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEquador paddo's

Equador paddo's

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb even een spoedvraag, ik wou vandaag Hawaiaanse paddo's gaan eten maar die zijn in de 2 shops waar ik heen ging uitverkocht. Ik vroeg aan de medewerker of ze een paddo hebben die te vergelijken is met hawaiaanse en volgens hem waren dat de equador paddo's.
Zijn deze paddo's heel sterk of valt dit mee? We willen met ze 4en 2 bakjes eten, en er doet 1 iemand mee die pas 1 x 1/3 bakje mexicaanse op heeft (hij had een goede trip toen).
Is dit aan te raden?
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha, Als je een deftig trip wilt zul je toch wat meer moeten nemen dan met 4 2 bakjes hoor.

Equadoriaanse zijn idd wel wat sterker visueel enzo, maar de mindfuck en de body high is ook minder.
Als je ze dan nog gaat delen...
Ik raad aan in mijn opzicht om elk een bakje te eten.

Heb je al veel ervaring met paddo's?
Een volledige portie van die soort kan echt geen kwaad hoor de eerste keer, dan heb je tenmiste eens een stevige trip al.
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb zelf wel wat ervaring met paddo's. Ik heb 6 x mexicaanse genomen. Ik hoef niet perse heftig te trippen, ik wil gewoon relax met die 3 mensen in de huiskamer zitten. Ik ben niet bang om veel te nemen, maar ik ben bang dat ik die gene die het pas 1 x heeft gedaan (1/3 bakje mexicaanse) een bad trip bezorg als ik hem zoveel geef.
Anyway, zal een half bakje ecuador niet te veel zijn? Hij was bij ze vorige trip heel gelukkig dus hij is niet badtrip gevoelig denk ik.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja als je het zo bedoeld, lekker op het gemak, kun je idd makkelijk een halfje eten.

En geef die gast direct maar een volledigen, dat weet hij eens wat trippen is.
Hij zal heus niet slecht gaan.

Have fun
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een halve voor ieder word het dan, want het is zoals jij zei "Lekker op het gemak". Als het te sterk is kom ik je opzoeken :wink:.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."