Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gisteren ben ik voor het eerst om salvia gegaan (0.5 gram 10X => heeft me 23 euro gekost! ) op het doosje staat neem 1/10 van de inhoud maar op het forum heb ik gelezen dat je 1/3 moet nemen wat zou ik best kunnen doen 1/10 nemen of 1/3"