Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo's Nemen.

Paddo's Nemen.

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ok zo.
Naja nu begin ik 't te snappen.
Is het ook zo dat Paddo's Harder
zijn dan LSD :confused:
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Natuurlijk is xtc iets heel anders en toch bijna altijd een leuke ervaring. Maar indeed, mexicaanse zijn het zachts dus.

Zelf ken ik wel een kereltje die jonger is als jou en het al eens deed, het liep toen ook goed.
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo Iedereen,

Ik ben iemand die niet heel veel verstand van drugs heeft heb er nog maar en paar genomen: Hasj/Wiet, Alcohol en XTC.
Mijn vraag is of jullie met wat info kunnen geven over Paddo's:

- Welke Paddestoelen zijn het slimst om in het begin te nemen?
- Is het slimmer om Paddo's binnen of buiten te gebruiken?
- Hoe is het om een trip te beleven en wat gebeurt er allemaal qua gevoelens en visuals?

Heel erg bedankt als je jullie me kunnen helpen :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bscw zei:
Hallo Iedereen,

Ik ben iemand die niet heel veel verstand van drugs heeft heb er nog maar en paar genomen: Hasj/Wiet, Alcohol en XTC.
Mijn vraag is of jullie met wat info kunnen geven over Paddo's:

- Welke Paddestoelen zijn het slimst om in het begin te nemen?
- Is het slimmer om Paddo's binnen of buiten te gebruiken?
- Hoe is het om een trip te beleven en wat gebeurt er allemaal qua gevoelens en visuals?

Heel erg bedankt als je jullie me kunnen helpen :)
Klik om te vergroten...

zoek zelf eerst wat informatie over paddo's op internet, dan vind je de antwoorde voor je vrage wel :wink:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo, je kunt idd ook eens de zoek knop gebruiken.

Maar goed.
Je moet weten trippen is voor iedereen anders, iedereen zen eigen ding.
Dus zo zie ik het.

- Welke Paddestoelen zijn het slimst om in het begin te nemen?

Colombiaanse raad ik je aan.

- Is het slimmer om Paddo's binnen of buiten te gebruiken?

Buiten, maar rustig plekje. bv een bos of strand of eender wat waar het kalm is.

- Hoe is het om een trip te beleven en wat gebeurt er allemaal qua gevoelens en visuals?

Trippen is gewoon vet en leerrijk.
Het is ook niet zomaar iets dat je kan zien als ekeer trippen voor de fun.

Over gevoelens en visuals ga ik je nu niet vertellen, moet je zelf ondervinden, geen zin om dit nu te gaan uitleggen.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb net keihard liggen huilen in m'n trip.. ben echt tot inkeer gekomen! Heerlijk.. Ik wil de topicstarter niet afschrikken ofzo =P Maja ik vind zelf dat je beter het beste binnen kunt beginnen in een trip.. met 1 of meerdere personen die je goed kent die mee willen trippen. Eventueel iemand erbij die nuchter is :)
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goanaut zei:
Ik heb net keihard liggen huilen in m'n trip.. ben echt tot inkeer gekomen! Heerlijk.. Ik wil de topicstarter niet afschrikken ofzo =P Maja ik vind zelf dat je beter het beste binnen kunt beginnen in een trip.. met 1 of meerdere personen die je goed kent die mee willen trippen. Eventueel iemand erbij die nuchter is :)
Klik om te vergroten...

Dus buiten?
En is 15 jaar wel genoeg om te trippen?
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bscw zei:
Dus buiten?
En is 15 jaar wel genoeg om te trippen?
Klik om te vergroten...

Goanaut zei:
Maja ik vind zelf dat je beter het beste binnen kunt beginnen in een trip..
Klik om te vergroten...

Maar dat is voor iedereen anders! 15 jaar vind ik persoonlijk erg jong, maar iedereen is er op zijn / haar eigen manier klaar voor.. sommigen op hun 15de, anderen op hun 35ste.
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#9
Goanaut zei:
Bscw zei:
Dus buiten?
En is 15 jaar wel genoeg om te trippen?
Klik om te vergroten...

Goanaut zei:
Maja ik vind zelf dat je beter het beste binnen kunt beginnen in een trip..
Klik om te vergroten...

Maar dat is voor iedereen anders! 15 jaar vind ik persoonlijk erg jong, maar iedereen is er op zijn / haar eigen manier klaar voor.. sommigen op hun 15de, anderen op hun 35ste.
Klik om te vergroten...

Zelf denk ik wel dat ik er klaar voor ben
Heb half jaar geleden me 1ste XTC trip gehad
en die verliep ook fantastisch.
Ik denk zelf aan en halve portie Mexicaantjes(gedroogt).
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je er zo positief over denkt, en met een halve portie Mexicaanse begint, kan het ook niet fout gaan denk ik. :) Wordt vast een fijne trip dan!
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#11
De jongen zei:
Natuurlijk is xtc iets heel anders en toch bijna altijd een leuke ervaring. Maar indeed, mexicaanse zijn het zachts dus.

Zelf ken ik wel een kereltje die jonger is als jou en het al eens deed, het liep toen ook goed.
Klik om te vergroten...

Denk je dat het slim is om met gedroogde te beginnen?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bscw zei:
De jongen zei:
Natuurlijk is xtc iets heel anders en toch bijna altijd een leuke ervaring. Maar indeed, mexicaanse zijn het zachts dus.

Zelf ken ik wel een kereltje die jonger is als jou en het al eens deed, het liep toen ook goed.
Klik om te vergroten...

Denk je dat het slim is om met gedroogde te beginnen?
Klik om te vergroten...

Gedroogde of verse maakt niet uit. Lees hierover de FAQ
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bscw zei:
Ok zo.
Naja nu begin ik 't te snappen.
Is het ook zo dat Paddo's Harder
zijn dan LSD :confused:
Klik om te vergroten...

Op hun eigen manier wel. LSD vind ik makkelijker te beheersen omdat het je gedachtengang (mindfuck) niet beïnvloed (althans niet bij mij), en paddo's dat wel doen. Begin eens met een halve of 3/4 portie, gewoon om het effect te verkennen en eraan te wennen. Daarna heb je al wat ervaring ermee en lukt het verder zelf wel :)
Goede reis gewenst :wave:
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#14
DreamWeaver zei:
Bscw zei:
Ok zo.
Naja nu begin ik 't te snappen.
Is het ook zo dat Paddo's Harder
zijn dan LSD :confused:
Klik om te vergroten...

Op hun eigen manier wel. LSD vind ik makkelijker te beheersen omdat het je gedachtengang (mindfuck) niet beïnvloed (althans niet bij mij), en paddo's dat wel doen. Begin eens met een halve of 3/4 portie, gewoon om het effect te verkennen en eraan te wennen. Daarna heb je al wat ervaring ermee en lukt het verder zelf wel :)
Goede reis gewenst :wave:
Klik om te vergroten...

Ok dan begin ik met een halve portie
dankjewel voor de info :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."